Rowy Fireworks Almere

Onze webshop is nu volledig online, en de opruimings artikelen staan er nu ook op. De kortingen kunnen oplopen tot wel 40%

Groetjes Rob

Laatst bewerkt:
Hey Rob,

Tot 9 december he :) Ik ben er ook mag ik je weer pesten bij de opbouw of jij mij ? haha

Greetz,

Gerwin

Hey Rob,

Tot 9 december he :) Ik ben er ook mag ik je weer pesten bij de opbouw of jij mij ? haha

Greetz,

Gerwin

hahahha, helaas Ger, dit keer mag ik me er niet mee bemoeien van Nance :sad::sad: moet een verassing worden ofzo,dus van mij zal je geen last hebben:D:D Z.U.C.H.T.

Haha wordt uitkijken dus :) Want als nancy verrasingen heeft! :p. We spreken elkaar zoiezo nog wel denk ik ? wordt iig weer gezellig.

Euhm. De demo is VRIJdag. Als je er donderdag staat, ben ik bang dat je geen vuurwerk te zien krijgt :p

Ben net bij Rowy vuurwerk geweest. De showroom is nog niet helemaal ingericht maar hij was wel al aanwezig. We hebben een gezellig praatje gemaakt en ik mocht zelfs de vuurwerkbunker zien. Rob lijkt me een hele aardige man die zelf net zo,n vuurwerkfreak is als ik (en vele anderen op dit forum zijn) ben. Uiterlijk aanstaande donderdag is de showroom helemaal ingericht.

Rob, bedankt voor de rondleiding en het gezellige gesprek. Tot vrijdag bij de demo. (Ik heb al het een en ander gehoort over de Demo en er staat ons een leuke verassing te wachten waar ik helaas niks over mag zeggen maar ik kan iedereen aanraden om hier te gaan kijken, zeker weten dat je achteraf spijt krijgt als je niet komt).

btw Peter, die hele finale is voor mij ook een verrassing :cry::cry::cry:
Nancy en mijn vriendin hebben dit geregeld :bonk::bonk::bonk:

En ik weet ook zinds vananvond wat er gaat gebeuren haha maak je borst maar nat :D. Zal ik nu mijn pestmodus maar uitzetten ? haha.

Ik heb er ook echt zin in. Maikel89 gaat trouwens filmen, dus houw zijn site vdrvuurwerk.nl in de gaten.

Hallo Allemaal.....

i.v.m. met het slechte weer bestaat de kans voor 95% dat de demo van a.s. vrijdag 9 Dec 2011 niet door gaat. Voor actuele informatie hou onze website in de gaten op de home pagina. De ingeplande reserve datum is Vrijdag 16 December, ook hiervoor... hou de website in de gaten.

Tot onze spijt....

Groetjes Rob

Team Rowy Vuurwerk

Thanks Voor de info Rob.
Hoop voor jullie dat het allemaal gewoon door kan gaan a.s vrijdag.

Gr stefan

Dat is geen leuk nieuws, wel mooi om te lezen dat jullie daar een alternatieve datum hebben. Toch hoop ik dat hij aanstaande vrijdag gewoon doorgang kan vinden.

Back
Bovenaan