zo, en dan hebben we hier weer 6 nieuwe videos uit Rotello

Het betreffen hier allemaal avondshow. En deze deden allemaal mee voor dit Nationaal festival. Ik wou dat dit ook zo eens zou gebeuren bij de vurigemaandagen van Oostende hahaha maar helaas.
Maar goed, hier komen de shows dan:
1: De Luca.
De eerste show van deze 6 deze avond was er een van Leopoldo de Luca:
HD Youtube:
Part 1:
Part 2:
HD WMV:
*klik* voor download
2: B. Calamita
Tweede show in dit festival was van Calamita een zeer mooi opening met veel singleshots en de nodige cilinders. Deze paste dan ook helemaal in het plaatje zoals ik een Opening daar voor me had van een show:
HD YOUTUBE:
Part 1
Part 2
HD WMV:
*klik* voor download
3: P. Francesco.
Deze show begon voor mij wat teleurstellend. Ze begon met chinese blokken. Iets wat echt maar dan ook echt uit de toon viel ten opzichte van de rest. De show had echter wel een aantal prachtig grote cilinders in petto en de finale zat dan ook wel goed in elkaar.
HD YOUTUBE:
PART 1:
PART 2:
HD WMV:
*KLIK* voor download
4: S. Vincenzo
Deze show had een heerlijke opening met veel italiaans geweld zoals we dat graag zien daar. Een prachtig goud thema, En bijzondere meerslagen cilinders met farfalle effect als eind bom. Mooie groot kaliber shells. En een erg smakelijke finale!
HD YOUTUBE:
PART 1:
PART 2:
HD WMV:
*KLIK* Voor download.
5: Di Candia
Een van de smaakmakers bij ons van deze avond vol Italiaans geweld was toch wel Di Candia. Een prachtige, en lekker agressieve opening met veel cilinders en singleshots. Verder zat de show vol met hele mooie themas, cilinderobmmen en prachtige gold glitter farfalles, waar ze ook de harde finale mee afsloten!
HD YOUTUBE:
PART 1:
PART 2:
HD WMV:
*klik* voor download
6: Pirotecnia San Severo
En dan de laatste show voor nu even ( er komen er nog ja!

) voor dit festival. En dat is de show van Pirotecnia San Severo.. Deze show had een opvallende verrassing in petto. Deze opende ietsje dichterbij dan waar wij ongerekend hadden.. en sloot ook ietsje dichterbij dan waar wij op gerekend hadden. Zeer spectaculair! Omdat ook ik na 5 shows wel wat hongerig werd, ging ik een broodje halen.. En laat nou net de show van hun wart eerder beginnen als geplanned. Dus moest in allerijl mn camera aangezet worden door iemand anders.. Hierdoor is het geluid niet helemaal goed op band gekomen de eerste 2 minuten. Dus heb ik dat vervangen door een spannend muziekje. Hiervoor mijn excuses!
HD YOUTUBE:
PART 1:
PART 2:
HD WMV:
*klik* voor download
Er volgen nog een aantal videos van dit festival.
Maar tot die tijd: Veel kijk plezier!