Rotello (Italië) Festival 2010

Er is nog weinig nieuws en waarschijnlijk zal het festival zeker niet zo groot worden als vorig jaar, vorig jaar was er ook in januari al nieuws over het festival.

op dit moment is er veel politiek geneuzel ( o.a van de gemeente en de burgemeester van het dorp ).
Daarbij is er een aantal weken geleden nog een arbeider gewond geraakt door
een achterblijver van de shows, deze persoon heeft o/a zijn trommelvliezen gescheurd.

een aantal bedrijven zijn opgeroepen om nog even de velden langs te gaan en mogelijke achterblijvers op te ruimen.

Dus nog meer de reden om dit festival zo snel mogelijk mee te maken. Dus dan moet ik wel dit jaar gaan:rolleyes::D

Voor de mensen die naar Rotello wilden gaan:

Ik heb onlangs in Trecastagni iemand van Piroweb gesproken, deze kon bevestigen dat het festival niet doorgaat. Ze kunnen de zaak daarginds financieel niet rondkrijgen. Helaas.

Ik heb onlangs in Trecastagni iemand van Piroweb gesproken, deze kon bevestigen dat het festival niet doorgaat. Ze kunnen de zaak daarginds financieel niet rondkrijgen. Helaas.

Leendert, bedankt voor het posten ook al ik het natuurlijk geen leuk bericht
Ik had mij er juist op verheugd om dit jaar mee te gaan.
Is het 100% zeker dat het niet doorgaat?

''We hebben geen geld''

Die heb ik vaker in Italië gehoord, ik wacht rustig even af...:wink:

Dit zou heeeel jammer zijn !!! Maar net als Derk wacht ik nog even tot het door meerdere bronnen bevestigd gaat worden.

Mocht Rotello niet doorgaan dan wordt het Adelfia dit jaar. Of zijn er nog andere goede festivals in Italie in die periode.

De Italie machers hier zullen dat beter weten, maar zover ik zie is er niet heel veel in november en vooral niet zo groot als Adelfia.

Ik zal zelf naar Villafranca gaan, al kost me dat wel een rib uit me lijf in het hoogseizoen!

Back
Bovenaan