Rotello (Italië) Festival 2010

Present! Ik ga met de vrouw en wij vliegen ook vrijdag.
Heb er ontzettend veel zin in :)
:bye:

Laatst bewerkt:
Denk dat er nog meer dan 20 mensen missen op de lijst maar weet zo ook niet alle namen hehe, gaat iig gezellig worden daar, heb er zin in!

Denk dat er nog meer dan 20 mensen missen op de lijst maar weet zo ook niet alle namen hehe, gaat iig gezellig worden daar, heb er zin in!

ja ik begreep van jullie in Osnabruck totaal een mannetje of 50 van uit Nederland ofzo?

Zet er nog maar 3 hollanders bij (wij zitten ook in die trein). Is er in Rotello een ontmoetingsplaats? of is het zo klein dat je elkaar niet kunt missen?

laters

zo.. we zijn weer terug in Nederland.. Even een kort verslag: Dit wat ik het afgelopen weekend in Rotello heb mogen ervaren was voor mij totale pyromanicale gestoorde gekte wat bij mij alle verwachtingen compleet overtroffen heeft :p. Ik heb het gruwelijk naar me zin gehad!!

Een uitgebreid verslag met als titel: Oh Oh Rotello, Pyrom adness op zn bruutst volgt nog :D

Zo, ook weer terug!

Ik zit nog vol emoties en gonzende oren.
Ik zal later ook proberen hier en daar wat verslag uit te brengen.
Maar echt beschrijven wat we daar hebben meegemaakt kan ik niet!
Je moet het eigenlijk eerst zelf ondergaan voor je het gelooft.
Beukende salutes van ongekend kaliber in een moordend tempo, finales die
uitmonden in een allesverzengend crescendo, 12"shells die in salvo's tegelijk afgevuurd worden, 16"shells die op 200 meter afstand afgevuurd
worden, en dat meerdere keren op één avond!
Ik zit dan ook nog steeds in een soort roes, waar ik de komende dagen
waarschijnlijk nog niet uit kom.
Het is me dan ook voor het eerst overkomen dat ik na één bepaalde show
een brok im m'n keel had. Tijd voor een praatgroep?? Nee! Pure passie!
Nadeel van dit brute geweld is wel dat je voor de rest van je leven verziekt
bent.

Wordt vervolgd......

Back
Bovenaan