Rotello (Italië) Festival 2010

Wat een festival zeg!

dsc01628mt.jpg

Word ook vervolgd, eerst ff bijkomen

Zooo ook weer terug van Rotello.Ik geloof niet dat ik al helemaal kan bevatten wat me daar is overkomen op het gebied van pyrotechniek.Ik heb shows gezien en gehoord die zo hard en verwoestend waren, dat is niet meer normaal.Tja probeer het eens in 1 woord te vatten en ik zou zeggen BIZAR.Ik heb ze niet geteld maar als ik roep ik heb dit weekend 30x 16inch voorbij zien komen dan zal ik toch niet heel ver vanaf zitten:p

p.s. de volgorde van de avondshows de 2de dag was.Scudo daarna La Rosa en als laatste Bruscella(die had een dag eerder vanaf dezelfde locatie ook zijn dagshow weggeschoten)

prachtige fotos Derk!!

Ik heb voor de liefhebbers alvast de winnende show van Rotello 2010 geupload, deze is geschoten door la Rosa Fireworks. En deze kun je hier onder downloaden, of bekijken:

HD YOUTUBE:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

HD WMV: *klik* Hier voor download

ik zelf vond deze show echt ongelooflijk bruut, en magisch mooi. En ze steeg ver uit boven al mijn verwachtingen. Ze ontlokte dan ook nogal eens enorme oerkreten bij me! :D

Veel kijk plezier!

Prachtige film Jack.
Geweldig mooie show met een goede opbouw en mooie bommen
Die finale is niet normaal meer, zelden zo.n finale gezien.
Die finale gaat zo hard dat mijn hond in de huiskamer nu zelfs zit te piepen haha

Voor alle Rottelo-gangers, leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en dank voor jullie eerste impressies

Die finale gaat zo hard dat mijn hond in de huiskamer nu zelfs zit te piepen haha

hahahaha, zet dan ook je geluid niet zo hard Fred. Ik snap goed dat het gebulder en gedonder in de video erg lekker klinkt.. maar als zelfs de hond al piepend onder de bank wegklruipt.. hahahahaha

prachtige fotos Derk!!

Ik heb voor de liefhebbers alvast de winnende show van Rotello 2010 geupload, deze is geschoten door la Rosa Fireworks.

Toch best wel breed die steppers, dat zie je alleen niet zo goed van 30m afstand:handsup:

Thanks voor de film Jack, dat zijn de beelden!

Kijken of ik ons kan zien staan op de berg hehe.

Nog wat uitslagen van afgelopen weekend.

De 2 dagshows op 20 nov.

-Beste opening: PAOLELLI
-Beste bombe da tiro: BRUSCELLA
-Beste fermate: BRUSCELLA
-Beste finale: BRUSCELLA/PAOLELLI
-Overall winnaar: BRUSCELLA

Avondshows 20 Nov.

-Beste opening: DEL VICARIO/CALAMITA
-Beste bombe da tiro: DE LUCA
-Beste fermate: DI CANDIA
-Beste finale: DI CANDIA
-Overall winnaar: DI CANDIA

Beste batteria: DEL VICARIO

Dagshows 21 nov.

-Beste opening: PANELLA
-Beste bombe da tiro: SCHIATTARELLA
-Beste fermate: LICCARDO/TOSCANO
-Beste finale: TOSCANO
-Overall winnaar: TOSCANO

Avondshows 21 Nov.

-Beste opening: LA ROSA
-Beste bombe da tiro: BRUSCELLA
-Beste fermate: LA ROSA
-Beste finale: LA ROSA
-Overall winnaar: LA ROSA

Laatst bewerkt:
Nou eigelijk is alles al wel gezegd over dit gruwelijke weekend.
Heb toch wel heel bizarre dingen meegemaakt, ongelofelijk wat hier allemaal de lucht in is gegaan.
Vooral de 1e 2 dagshows, de battaria's en de laatste 3 avondshows zal ik niet snel meer vergeten, wat een geweld.
Ook de andere shows waren gewoon super, zo zie je ze niet vaak.
Mocht dit volgend jaar weer gaan plaatsvinden ben ik er zeker bij!

Iedereen die er was bedankt voor de gezelligheid!!

Ik zal hier ook onze films plaatsen.

De Vatteria Napolitiana van Roberto Longobardi.
Geschoten op 20/11/2011. Helaas heb ik de laatste knaller er niet op staan.
Dit was er 1 van 5 inch met 2 kilo baby rotjes poeder

De 1ste dagshow van het weekend en gelijk de gekste!
Wat een show. Zeer goed geschoten met dan nog eens de gekste finale EVAH!

Laatst bewerkt:
De 2de avondshow van de 2de avond (21/11/2010) van Gerardo Scudo..
Wat een mooie show. Inplaats van juichen was iedereen stil. Echt iedereen was onder de indruk van hum Italiaanse bommen.

And de laatste show van het festival maar niet de laatste die ik zal plaatsen..
De show van Bartolomeo Bruscella. Geschoten op 21/11/2010

Dan de volgende video van onze belevenissen in Rotello. Dit keer betreft het de 1e avond show. En dat was een Pyromusical geschoten door Terzo Millenio Fireworks. En dat geheel in Rotello style! Kortom een show met veel spektakel. door een klein focus probleempje is de 1e minuut niet helemaal scherp.. waar voor mijn excuses!

HD YOUTUBE:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

HD WMV: *klik* voor download

Veel kijk plezier! :)

Back
Bovenaan