Rooster

Vorig jaar had ik deze ook en i.d.d. een prima cake die me positief veraste.
En gewoon solo geschoten,het is dat ik dit jaar geen budget meer had anders was deze nog wel een paar keer gekocht.

Solo geschoten, en ga hem komend jaar weer halen, en misschien wel in meervoud! Heb hier echt van genoten in de vooravond!!

Beetje laat maar hier alsnog een straatfilm:wink:

Mooie multicolour, sterren brandden wat kort zo leek het en soms niet goed gevuld, wel een hele goede opbouw tot aan de finale. Voor die prijs een prima cake!

20191230_143254.jpg

20191230_143308.jpg

Blijft een topper, vaste prik voor de collectie met dit tempo, de mooie kleuren en ook een prima formaat boeket. Prijs kwaliteit is top en daardoor ook een must have. Mocht je hem niet gehad hebben, echt eens kopen!

Blijft een topper, vaste prik voor de collectie met dit tempo, de mooie kleuren en ook een prima formaat boeket. Prijs kwaliteit is top en daardoor ook een must have. Mocht je hem niet gehad hebben, echt eens kopen!
Helemaal niks meer aan toe te voegen! Behalve mijn eigen film dan haha :D!
En ook gelijk een stukje goed voorbeeld met de enige échte Vuurwerk bril :cool:

Ik heb hem nog niet gehad en denk ook niet dat hij er komt. Ik vind hem de minste uit de serie, effecten snel weg, tempo niet super en de effecten komen heel klein over ?

Dat de effecten klein zijn is verreweg van waar, deze boeketten zijn juist groot met een goede burst, en ja smaken verschillen ik vind hem een van de betere CR cakes die er zijn

Ik heb hem nog niet gehad en denk ook niet dat hij er komt. Ik vind hem de minste uit de serie, effecten snel weg, tempo niet super en de effecten komen heel klein over ?

Effecten kunnen je niet aanspreken, dat is smaak, maar op boeketgrootte en tempo, dus de kwaliteit, zou ik je toch adviseren om jezelf te laten overtuigen, zeker nu ie in de actie komt. :wink: Ben ervan overtuigd dat jij deze kan waarderen in je straat.

Meerdere filmpjes zitten kijken en mij overtuigt het voor geen meter. Mijn geld gaat naar andere spullekes.

Effecten kunnen je niet aanspreken, dat is smaak, maar op boeketgrootte en tempo, dus de kwaliteit, zou ik je toch adviseren om jezelf te laten overtuigen, zeker nu ie in de actie komt. :wink: Ben ervan overtuigd dat jij deze kan waarderen in je straat.

moet zeggen dat deze op basis van de filmpjes hierboven mij ook niet echt overtuigd hoor. Misschien gevalletje van beter in de straat dan op de film? Herinner jij je deze in de straat net zoals op de filmpjes hierboven?

Back
Bovenaan