Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand een straatje filmpje hiervan?
Helemaal niks meer aan toe te voegen! Behalve mijn eigen film dan hahaBlijft een topper, vaste prik voor de collectie met dit tempo, de mooie kleuren en ook een prima formaat boeket. Prijs kwaliteit is top en daardoor ook een must have. Mocht je hem niet gehad hebben, echt eens kopen!
Mocht je hem niet gehad hebben, echt eens kopen!
Ik heb hem nog niet gehad en denk ook niet dat hij er komt. Ik vind hem de minste uit de serie, effecten snel weg, tempo niet super en de effecten komen heel klein over ?
Ik heb hem nog niet gehad en denk ook niet dat hij er komt. Ik vind hem de minste uit de serie, effecten snel weg, tempo niet super en de effecten komen heel klein over ?
Zo wil je 'm niet idd, ziet er anders wel groot en vol uitBeetje laat maar hier alsnog een straatfilm
Mooie multicolour, sterren brandden wat kort zo leek het en soms niet goed gevuld, wel een hele goede opbouw tot aan de finale. Voor die prijs een prima cake!
Bekijk bijlage 52370
Bekijk bijlage 52371
Effecten kunnen je niet aanspreken, dat is smaak, maar op boeketgrootte en tempo, dus de kwaliteit, zou ik je toch adviseren om jezelf te laten overtuigen, zeker nu ie in de actie komt.Ben ervan overtuigd dat jij deze kan waarderen in je straat.