Rolling Thunder

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 2060
Artikelnaam: Rolling Thunder
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: 1st row of spinner to salute, 2nd row of whistle tail to salute, 3rd row of crackle tail to salute, 4th row of spinner to salute, 5th row of whistle to salute, last two rows up together with a mixture effect from 1st ,2nd and 3rd ro
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €39
rollingthunder.jpg

Film 2012:

Met dank aan Katan vuurwerk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst plaatste iemand deze al in de chat, ziet er erg goed uit!
Een knalcake met variatie hebben we immers nog niet. Dit lijkt me echt een topper te worden mits de knallen goed hard zijn en er een degelijke prijs aan zit.
Ben benieuwd wat voor een prijskaartje de heren van Katan hier aan hangen. :)

Vind het een tof en uniek bakje.
Hoe zijn de salutes ervaren?
Komen niet heel hard over op film.

Zeker geen slecht knal hoor ! een SS gaat ie niet halen.
Maar je zal er zeker geen miskoop aan hebben, vooral door de fluit er nog eens door heen, ik zeg 10 uur bakkie !

Zeker geen slecht knal hoor ! een SS gaat ie niet halen.
Maar je zal er zeker geen miskoop aan hebben, vooral door de fluit er nog eens door heen, ik zeg 10 uur bakkie !

Een leuk idee heb ik hier aan over gehouden*10hrs-line*:D weer een goede tip stefan.

Leuke bak dit, weer net even anders voor een knalcake, de knallen zelf zijn niet het hardste op de markt, maar doen het prima.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

zit dit jaar in ons buurtassortiment
was dit jaar op 29 dec 3 halen 2 betalen in Zutphen daarom

Laatst bewerkt:
Woow, dit was echt een toppertje, die whistle was zooo hard, geen enkele fluit (raw whistler, gravity of return of the Phoenix) kunnen hier aan tippen. Wat een ontzettend schelle fluit! :D
Volgend jaar maar weer zien te bemachtigen.

Ps gek dat er niet veel aandacht is voor deze cake!

Back
Bovenaan