Roenhorst Vuurwerk

2de fout in de folder is dat de beschrijving van de 'Ghost King' bij het 'Flash'
pijlenpakket staan. Bij de 'Ghost King' staat wel de goede beschrijving over de 'Ghost King'

Haha, dan is dat de 3e fout ;) Kijk maar eens naar de prijzen van de 500gr. Masterline cakes!

Ik zie daar eerlijk gezegd niks verkeerds aan, alles tussen de €30-€70.

Ik heb de 4de en 5de fout ook ontdekt.

4de: Bij de Magnum XXL knallers voor €4,95,staat in de beschrijving 200 stuks maar op het doosje zelf staat 80 stuks.

5de:Bij de BigBang matjes, 90 shots staat op de mat zelf 'big bang 100' en in de beschrijving is het een 90 schots matje.

In de folder staat een masterline 500gr cake voor 7,50. Terwijl die 40+ moet zijn. De verkeerde prijs staat bij het plaatje, niet op de bestellijst

Hier staat die toch echt niet verkeerd in. Bedoel je de Masterline Nitro Wave want die is €47,50.(Omdat je bedoelde dat die voor €7,50 erin stond en het +€40 moet zijn dacht ik €7.50+€40=€47.50)

Zijn er misschien 2 verschillende versies?
1 voor het normale folder-gebied.
1 voor de vaste klanten wie ook een brief krijgen.

Dat zou kunnen. Ik heb de folder via de nieuwsbrief gekregen. Dus niet omdat ik in de buurt woon ;)Maar dat is inderdaad de fout die ik bedoelde..

Jan, zou je misschien even kunnen kijken welk Egypt pakket je verkoopt? Je hebt er een afbeelding van de Egypt 2 staan, maar de omschrijving zegt Egypt 1.

Shop is open, alleen nog niet compleet denkik? Verwacht nog wel de masterline..

:rolleyes:alleen nog uitverkoop tot nu toe rest zal er wel 1 december ergens opkomen te staan dit was vorig jaar ook zo

De Rubro collectie staat er ook al op hoor, en mijn winkelwagen is aardig gevuld daarmee! Alleen de masterline ontbreekt nog bij rubro.

Even een vraagje voor de zekerheid. Is bestellen nu al wel of niet mogelijk, ondanks dat de shop nog niet compleet is? Ik zie namelijk ook enkele producten met de status 'niet op voorraad' staan, waar ze gisteren nog wel op voorraad waren (ready to rumble, event display 50mm). Al verkocht of?

Grtz. :)

Back
Bovenaan