heartworm
Banned
mwah
mwah
Ik vind dat elke dealer die meer dan 25% korting durft te geven op adviesprijzen een vette pluim verdient.
Iedereen kiest voor een eigen manier van korting geven. Niets mis mee. Je hoeft er namelijk niet te kopen!
Ik wil best een eindje rijden vanuit Nieuwegein voor een karton Great walls of China.
Ik ga er nog even over nadenken. Vuurwerk kopen is vooral een logistiek probleem voor me...
's ochtends lopik, 's mddags: Ede & Varsseveld, 's avonds Steenbergen.. Mijn hemel, dat lijkt bijna op werken!
mwah
Ik vind dat elke dealer die meer dan 25% korting durft te geven op adviesprijzen een vette pluim verdient.
Iedereen kiest voor een eigen manier van korting geven. Niets mis mee. Je hoeft er namelijk niet te kopen!
Ik wil best een eindje rijden vanuit Nieuwegein voor een karton Great walls of China.
Ik ga er nog even over nadenken. Vuurwerk kopen is vooral een logistiek probleem voor me...
's ochtends lopik, 's mddags: Ede & Varsseveld, 's avonds Steenbergen.. Mijn hemel, dat lijkt bijna op werken!
Zoals ik al eerder aangaf vind ik het fantastisch dat er dealers zijn die speciale acties optuigen voor de Freak. Wat dat betreft mucho respect voor Roenhorst.
Begrijp alleen niet waarom Roenhorst tot deze actie is gekomen. D'r zijn sowieso al 5 adressen (Steenbergen, Lopik e.d.) met heel diverse collecties waar ik met mijn budget 30-35% korting krijg, en waar ik zelf kan bepalen hoeveel ik van welke cake neem (we willen toch allemaal een zo divers mogelijke collectie).
Ik denk dat Roenhorst, als meest Noordelijke actie-dealer, met een "bestel minimaal voor zoveel euro voor zoveel korting" actie veel meer freaks aan zich zou binden dan met een karton-actie met kortingpercentages die voor de freak inmiddels niet meer echt byzonder zijn.
De karton actie van vorig jaar (van Katan geloof ik), dat was een echte karton actie, maar dan ging het ook om 50% korting.
Kortom: Mucho respect voor Roenhorst, maar ik vind dat ze met deze actie de plank mis slaan.