Roenhorst Vuurwerk

mwah

mwah

Ik vind dat elke dealer die meer dan 25% korting durft te geven op adviesprijzen een vette pluim verdient.
Iedereen kiest voor een eigen manier van korting geven. Niets mis mee. Je hoeft er namelijk niet te kopen!
Ik wil best een eindje rijden vanuit Nieuwegein voor een karton Great walls of China.
Ik ga er nog even over nadenken. Vuurwerk kopen is vooral een logistiek probleem voor me...
's ochtends lopik, 's mddags: Ede & Varsseveld, 's avonds Steenbergen.. Mijn hemel, dat lijkt bijna op werken!

Zoals ik al eerder aangaf vind ik het fantastisch dat er dealers zijn die speciale acties optuigen voor de Freak. Wat dat betreft mucho respect voor Roenhorst.

Begrijp alleen niet waarom Roenhorst tot deze actie is gekomen. D'r zijn sowieso al 5 adressen (Steenbergen, Lopik e.d.) met heel diverse collecties waar ik met mijn budget 30-35% korting krijg, en waar ik zelf kan bepalen hoeveel ik van welke cake neem (we willen toch allemaal een zo divers mogelijke collectie).

Ik denk dat Roenhorst, als meest Noordelijke actie-dealer, met een "bestel minimaal voor zoveel euro voor zoveel korting" actie veel meer freaks aan zich zou binden dan met een karton-actie met kortingpercentages die voor de freak inmiddels niet meer echt byzonder zijn.

De karton actie van vorig jaar (van Katan geloof ik), dat was een echte karton actie, maar dan ging het ook om 50% korting.

Kortom: Mucho respect voor Roenhorst, maar ik vind dat ze met deze actie de plank mis slaan.

Wij halen ook altijd bij Roenhorst,mooi spul en kwaliteit en nog best goedkoop ook! en lekkere oliebollen... :p

Laatst bewerkt:
Yep

Yep

Heb dus toch nog een doosje Great walls gehaald daar, en dat is me goed bevallen.
Leuke korting! Heb nog even staan praten met personeel waarvan ik de namen natuurlijk allang weer vergeten ben.
Goede winkel met Bon, Marijn, beetje B&W, koffie en oliebollen! Had alleen een beetje moeite met de ingang van de winkel vinden...:bonk:
City Lights er nog bijgekocht, want daarvan kun je er nooit genoeg hebben!

Volgend jaar ga ik voor de doos City Lights als deze actie er weer komt...

Echt een hele mooie winkel. Zelfs het vrouwtje wil hierheen mee om alleen maar te kijken. Je kan de sfeer vergelijken met een skihut (nee niet de apres-ski). Een gezellig hoekje met oliebollen en koffie en aan de andere kant een counter van 10 meter lang met daarachter al het mooist uitgestalt.

Wat betreft de ingang, die hadden ze wat duidelijker kunnen aangeven maar als je er eenmaal bent geweest wil je niet anders.

Wat betreft de collectie: Super. Marijn en Bonfireworks. Mooie potten voor een leuke prijs. Zelf vindt ik het Middeltje echt super. 2 potten tegelijk aan steken is erg leuk om te zien en te horen. Dit jaar zeker weer in mijn collectie aanwezig.

Ik heb hier nog een filmpje van toen ik mijn bestelling ging ophalen bij roenhorst.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jan mocht je er problemen mee hebben zeg het dan maar even dan haal ik het weg :wink:

Heey Fred,

Je hebt onze nieuwe webshop al gevonden zie ik, hij is bijna klaar er komt vandaag nog een kleine toevoeging en dan kan er vanaf vanavond besteld worden.

Die binkie's voor €2,55, zijn die ook zo goedkoop als je ze gewoon op 29,30,31 december bij Roenhorst haalt zonder bestelling? Of is het met die 15% korting als je besteld?

Die binkie's voor €2,55, zijn die ook zo goedkoop als je ze gewoon op 29,30,31 december bij Roenhorst haalt zonder bestelling? Of is het met die 15% korting als je besteld?

Edit: Krijg je die 15% ook als je voor 24 december besteld maar als optie kiest om te betalen bij het afhalen? Want er staat 'Bestel en betaal je voor 24 december,op alles behalve actieartikelen 15% korting'

Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk4life!

Edit: Krijg je die 15% ook als je voor 24 december besteld maar als optie kiest om te betalen bij het afhalen? Want er staat 'Bestel en betaal je voor 24 december,op alles behalve actieartikelen 15% korting'

Je moet het zo zien, de prijzen die nu op de webshop staan zijn alleen in de voorverkoop van toepassing. Echter zal 95% hetzelfde blijven tijdens de losse verkoop. Alleen de superstunts zullen dan verandert worden, dus als je de binkie's voor €2,55 wilt hebben zul je ze toch echt moeten bestellen en betalen (om te voorkomen dat mensen gaan hamsteren en later toch niet op komen dagen)

Back
Bovenaan