Rocket Boom

Ook ik heb gisteren twee van deze pakketjes weggestookt en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over was!
Volgend jaar zou ik weliswaar nog maar een pakketje kopen omdat ik het niet zo speciaal vind als bijvoorbeeld Light Year en Killing Arrow (dat is meer mijn smaak) maar deze pijlen waren erg goed uitgewerkt!
Prachtig rond, goede kleuren, grote effecten en bleven lekker lang hangen!
Ook de smiley werkte perfect uit.. niet op de kop, prachtig rond.. super!

Na het lezen van alle goede berichten had ik 3 zakjes aangeschaft maar ik vond ze niet heel boeiend. Kleine effecten en slappe burst, die met gouden kroon vond ik wel erg goed.

Ik vond de knal ook zeer slapjes!
het zijn mooie efecten maar niet echt groot!
deze pijl scoort een dikke voldoende maar ik ken betere pijlen!

Blijven gewoon hele mooie pijlen voor een aantrekkelijke prijs. Je moet ze niet kopen voor de effect groote of de burst maar gewoon om de speciale effecten.
Volgend jaar koop ik ze waarschijnlijk niet meer, heb ze nu al een paar jaar gehad en heb je wel even gezien, dit komt mede omdat ik pijlen een veel groter gedoe vind om af te steken en je er ten opzichte van een cake gewoon minder lang plezier van hebt.

Effecten zijn grappig, maar de secret signs, god mag weten van wie, waren indrukwekkender kwa special effects!

En als het effect niet 100% is dan is er eigenlijk weinig meer over!

Als die 12,50€ je geen pijn doet zijn ze altijd leuk om te hebben maar om ze nou te zien als kers op de taart...

Ik vond de effecten zeer leuk. Zeker de smiley werd ik erg blij van, die deed het bij mij perfect!
Geen geld voor zulke pijlen.

Effecten zijn grappig, maar de secret signs, god mag weten van wie, waren indrukwekkender kwa special effects!

Secret Signs zijn van Lesli.

Deze Rocket Boom ook dit jaar weer gehad en had ook nog een pak van vorig jaar. Ik vond de nieuwe beduidend minder, gingen veel hoger namelijk... Nog wel steeds mooie effecten, maar niet meer zo overtuigend als eerst helaas. Dit O&N nog een pakketje voor mij (als afscheid) en dan verdwijnen ze van mijn lijst!

Ik heb ze dit jaar voor het eerst gehad en vind het heerlijke pijlen hoor:) Maar wat hier ook al werd aangegeven, je moet er van houden, vindt de schitterende uitwerking van deze pijlen het geld wel waard. Mooie "ronde" effecten, volgend jaar zeker een pakje er weer bij:)

idd goede pijlen maar heb 2 januari een pakje weg gestook maar geen smily dat vond ik wel jammer maar heb er idd van genoten

Ik vond ze veeeeeel te hoog gaan,de effecten waren leuk. Heb met het jaar hiervoor beter vermaak met ninja 3 dan met 2 pakketjes van dit ;) Heb ik het ook eens meegemaakt dusja.

9830954.caa5515a.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Deze pijlen dit jaar meegemaakt omdat iemand uit de straat ze had. Ze zijn mooi en goed, maar de Secret Signs van Lesli vind ik beter. Ze hebben iig wel een mooi uiterlijk!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

1staat er niet op omdat deze niet te zien was door de mist op oudejaarsnacht:wink:laatste 3zijn gestookt op de avond van 1januari

Hier ook mijn serie:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Cheers!

Het blijven toppers. Niet te duur en prima uitwerking. Dit jaar maar weer 2 pakken kopen. En dan in de vooravond stoken:p. Het welbekende pijlenuurtje.:p (natuurlijk niet alleen deze, anders krijg ik t uur niet vol)...

heerlijke pijlen! helaas vorig jaar minder van kunnen genieten omdat ik als een gek pijlen stond weg te stoken. Dit jaar zeker weer in de collectie!

Back
Bovenaan