Rocket Boom

In een karton zitten 20 pakketten, '20 x 2,50 = €50,-'. Zo een kooi moet dus 50 euro kosten, phoe! Lijkt me dus ook dat de prijs is gestegen vanwege de populariteit van deze pijltjes. En tjah, ik blijf ze kopen!

Dus maakt de overheid het product voor ons duurder en niet de fabrikant. Die hanteert nog steeds die 10 euro voor het product, echter vanwege de veiligheidsregels maakt hij 50 euro meer aan onkosten. En uiteraard worden die aan de klant doorberekend, maar dat is logisch.

Nja, die 2,50 euro is jammer natuurlijk. Maar voor mij nog steeds geen reden om ze dit jaar niet te bestellen.

Laatst bewerkt:
Het lijkt "slechts" 2,50€ maar t.o.v. van een tientje is dat wel een stijging van 25%.
Nog steeds een prima prijsje hoor voor deze goede pijlenset. Ik pak ze iig weer mee :)

mooie pijlen heb deze nog nooit gehad omdat deze niet bij mn dealer te krijgen is of ik heb niet goed genoeg op gelet haha :p dit jaar kijken waar ik deze toppijlen kan krijgen 12,50 is nog steeds een mooie prijs voor deze pijlen:)

Ondanks de prijsstijging blijven dit echt hele mooie pijlen die de nieuwe prijs nog steeds dubbel en dwars waard zijn. Er zijn naar mijn mening weinig pijlen die aan deze in dezelfde prijsklasse kunnen tippen, super pijltjes :wink:

vindt ze op die productiefilm van Beko toch wel slechter voorkomen dan dat ze in het echt zijn.

Ik vond nog wat foto's van vorig jaar! Misschien voor de liefhebbers. :wink:

scaled.php

ibce2x.jpg

2iuux4h.jpg

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
lijken mij echt mooie pijlen als ik het zo zie. jammer dat ze duurder zijn geworden. denk dat ik ze misschien nog haal op de verkoopdagen heb namenlijk nog helemaal geen pijlen besteld en dit moet er toch altijd bij zitten!

Na het filmpje van Pieter ben ik helemaal blij dat ik 2 pakketjes besteld heb:)
Wat een toppijlen en de effecten zien er nu veel beter uit dan op het productiefilmpje

Zit er ergens een herkenningsmerkje op?
Zodat ik de smiley pijlen uit mijn pakketjes kan vissen en deze al eerder op de avond kan afsteken.

~mat96matje~

ja als je in het filmpje van Pigi kijkt dan zie je dat er groen enzo. onder staat. en zoals je ziet is oranje de smiley dit is bijna altijd zo maar soms komt er wel een productie fout in voor dat de kleuren afwijken met het effect. maar dit is redelijk betrouwbaar.

Zojuist alvast afgestoken met het oog op de mogelijk mist om middernacht.
Mooie pijlen, alleen erg zuur dat bij eentje het lontje los zat, provisorisch nog vast proberen te maken, maar na het aansteken viel hij er weer uit, waarna ik de pijl dus kon weggooien. Beetje jammer. Maar goed. Neemt niet weg dat het prima pijlen zijn als ze het doen.

Het blijven mooie pijlen alleen vind ik wel dat ze om 00:00 niet helemaal tot hun recht komen. De effecten lijken dan klein, omdat ze toch hoog schieten en de knallen klinken zacht.

Ben ik het niet mee eens hoor. Ik vond ze echt heel prima. Ook na twaalf uur. Uitwerkingen vond ik groot en helder en met die smiley natuurlijk heel apart.

geweldige pijlen waren dit. mooie grote boeketten die lang blijven hangen. toen ik ze afstak hoorde ik zelfs in de verte nog mensen juichen om de pijl.
de smiley is een erg leuke toevoeging aan het pakket. grappig hoe ze dat maken. misschien moeten ze daar maar is een los pakket van maken, met allemaal smileys.

Back
Bovenaan