Rocket Boom

Als het goed is zit er gewoon een smiley in. Helaas was die niet altijd even goed zichtbaar, omdat het effect plat is, dus moet het met een platte zijde naar je gericht zijn en en dan moet het hoofd ook nog eens niet op de kop zitten. Grote kans dus dat je het gewoon niet kon zien. Heb zelfs 4 pakken weggestookt en heb de smileys ook niet echt goed kunnen zien. Voor de rest prima pijlen voor het geld, maar als je 4 pakken hebt worden het toch wat saaie pijlen.

Ik heb van elke kleur een salvo van 5 afgevuurd, en het salvo met 5 smilies kwam goed uit de verf. Staat zelfs op film, maar ik ben nog wel even bezig met films converteren enzo.
Ik vond dit goede pijlen! Samen met de Killing Arrow en de Venus bolpijlen uit Belgie waren dit m'n toppers qua pijlen.

Vind dit erg leuke pijlen. Heb hier 2 pakketjes van weg gestookt. De smiley was bij mij jammer genoeg niet duidelijk te zien. Desondanks nog hele leuke pijlen! :)

12,50 maar hoger moet het ook niet gaan worden
het is elk jaar weer hetzelfde met die prijsstijgingen, ik wou dat mijn loon met zulke percentages steeg, ik bedoel het houd toch een keer op??

Niet dat ze het niet waard zijn ofso, maar vind het altijd zo vaag met die prijstijgingen. Ben het zeker met Tresher eens, het moet toch een keer stoppen?

10 euro was juist zo'n lekkere prijs voor deze pijlen.

Inderdaad, jammer van de prijsstijging.
Maar het maakt voor mij geen verschil om ze te kopen, vind het wereld pijlen.
Maar het is wel weer 2,50.

Dat komt misschien ook wel doordat iedereen er zo lyrisch van is en blijft....?
Er is veel vraag naar, dus ja, stijgende prijzen lijkt mij dan ook wel weer logisch met dit soort produkten. Lijkt wel of soms expres produkten zeer voordelig worden ingevoerd op de markt, dan word iedereen er helemaal gelukkig van en na een/twee jaar stijgen de prijzen dan...tenminste kan daar ik zo inkomen. Men blijft ze dan toch wel kopen...zo ook met deze leuke pijlen.

Dat komt misschien ook wel doordat iedereen er zo lyrisch van is en blijft....?

Yah inderdaad, soms lijkt het wel of onze enthousiasme over een bepaald product meteen een prijsstijging te gevolge heeft. :sad:.
Natuurlijk is het maar €2,50, maar als je dit bij elk artikel gaat krijgen en je hebt er 100..... reken maar uit.

En het zijn zeker weten hele goede pijlen, en wat ze waard zijn is voor iedereen anders toch ?

En je moet het ook zo bekijken, het is toch weer met 25% gestegen!

Toch één vierde van de gehele prijs meer. Als je bijv. 4 pakjes nu zou kopen dan moetje er 1 extra bijbetalen vergeleken de vorige prijs.

Mensen zouden er anders tegen aan moeten kijken.
Is er bijv veel vraag naar een product, niet de prijs omhoog schroeven, maar de productie, zodat er zoieso genoeg is.

Mensen zouden er anders tegen aan moeten kijken.
Is er bijv veel vraag naar een product, niet de prijs omhoog schroeven, maar de productie, zodat er zoieso genoeg is.

dat zou voor ons mooi zijn,
maar als de productie niet omhoog kan gaat de prijs omhoog, want het product wordt toch wel verkocht :wink:

jammer van de prijsstijging. Juist die 10 euro was een hele strategische prijs.
Maar ondanks dat zorg ik dat ik dit jaar iig weer minimaal 1 pakket aanschaf. De effecten zijn te leuk om ze te laten liggen.

De reden voor de prijsstijging is dat ze dit jaar in kooiverpakking geleverd moeten worden en dat was voorgaande jaren niet zo. Dus niet omdat er veel vraag naar is.

Back
Bovenaan