Rocket Boom

Dit jaar neem ik dit pakket voor het eerst voor het pijlenmoment ( tussen 20:00 en 22:00 ) .

Lijken me echt goede pijlen, samen met de Killing arrow moet dit goed komen!

Moet wel zeggen dat sinds afgelopen jaarwisseling de burstlading flink verminderd is en dat ook de effectbreedte niet ten goede doet, maar desondanks zijn de effecten nog steeds mooi rond en komt zelfs de smiley er nog goed uit. :) Nog steeds het geld waard maar helaas zit er nu wat minder power in. :)

Pracht van een pijlen inderdaad.
Hopelijk blijft de prijs dit jaar onveranderd.
Vorig jaar helaas met 2,5 euro omhoog gegaan, maar voor dat geld heb je nog steeds prachtige pijlen.

Moet wel zeggen dat sinds afgelopen jaarwisseling de burstlading flink verminderd is en dat ook de effectbreedte niet ten goede doet, maar desondanks zijn de effecten nog steeds mooi rond en komt zelfs de smiley er nog goed uit. :) Nog steeds het geld waard maar helaas zit er nu wat minder power in. :)

Ik vond ze hierdoor dus tegenvallen.

Nog een filmpje van 3 deze pijltjes:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Weet niet meer wat het productiejaar was, maar ze kwamen nog uit een zak met spul dat over was van 2009 geloof ik.

Ik vond ze tegenvallen na de vele lovende reacties. Zeer matige burst en effect grote was ook niet juvanhet.

Het gaat hier dan ook om het effect zelf, hoe sierlijk en mooi afgewerkt deze zijn. Het gaat bij deze dan ook niet om de burst en of effect grootte.
Ik weet niet wat jij zoekt, maar weet wel dat je schijnbaar niet snel tevreden bent met iets wat en betaalbaar is en ook nog eens MOOI.

Zag deze dit jaar voor het eerst, burst is inderdaad minimaal maar dat is niet waar deze pijlen om bekend staan. Effect was schoon en bleef toch wel een tijdje hangen, unieke pijlen in nederland.

Het gaat hier dan ook om het effect zelf, hoe sierlijk en mooi afgewerkt deze zijn. Het gaat bij deze dan ook niet om de burst en of effect grootte.
Ik weet niet wat jij zoekt, maar weet wel dat je schijnbaar niet snel tevreden bent met iets wat en betaalbaar is en ook nog eens MOOI.

Onzin maar omdat deze pijltjes zo opgehemeld worden was de verwachting waarschijnlijk te hoog waardoor het tegen viel. Prijs/kwaliteit is gewoon in orde want mooi zijn wel.

Ik vind wel degelijk dat er een goede burst bij hoort.

Ik vind deze dingen noodzakelijk bij een goede vuurpijl:

Harde burst
Mooi effect ( voor iedereen persoonlijk )
Groot effect breedte ( ligt natuurlijk aan het aantal gram, maar het liefst zo veel mogelijk )
Zo lang mogelijk blijven hangen ( het boeket )

Dan heb ik het dus over een sierpijl, en geen fluit pijl of knal pijl etc.

Dat zal voor iedereen persoonlijk zijn natuurlijk. Als hij dit pakket vies vind tegen vallen vanwege de slechte burst enzo, is dat zijn goed recht.

Ook ik schiet deze vanuit mijn pijlenrek, aparte pijlen voor een goede prijs. In mijn ogen één van de beste pijlenpakketten.

Paar dagen geleden nog niks gehoord over deze pijlen, Nu kom ik ze egt overal tegen. Ik vind ze erg mooi. Zeker als je niet zo'n groot budget heb zijn deze pijlen goed te doen.

Back
Bovenaan