bassie1978
VWC lid
ik heb hier elk jaar ook wel een pak of drie van
Heerlijk te combineren in een pijlenrekje!
Heerlijk te combineren in een pijlenrekje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moet wel zeggen dat sinds afgelopen jaarwisseling de burstlading flink verminderd is en dat ook de effectbreedte niet ten goede doet, maar desondanks zijn de effecten nog steeds mooi rond en komt zelfs de smiley er nog goed uit. Nog steeds het geld waard maar helaas zit er nu wat minder power in.
+ YouTube Video | |
tot gister nog nooit van deze pijlen gehoord, wil ze 100% zeker hebben dit jaar!!
Had ze gelukkig wel zien hangen 3 van deze mooie pakketen opgehaald ! Zijn echt top pijlen voor die prijs !Wij hadden ze vorig jaar in het assortiment, heb je zeker over het hoofd gezien toen je op bezoek was?
Ik vond ze tegenvallen na de vele lovende reacties. Zeer matige burst en effect grote was ook niet juvanhet.
Wij hadden ze vorig jaar in het assortiment, heb je zeker over het hoofd gezien toen je op bezoek was?
Het gaat hier dan ook om het effect zelf, hoe sierlijk en mooi afgewerkt deze zijn. Het gaat bij deze dan ook niet om de burst en of effect grootte.
Ik weet niet wat jij zoekt, maar weet wel dat je schijnbaar niet snel tevreden bent met iets wat en betaalbaar is en ook nog eens MOOI.