Rocket Boom

Heb mijn 2 pakken gewoon geleverd gekregen, volgens de verkoper waren er ook voldoende op voorraad. Een storm in een glas water?

Ik deze pijlen vandaag gewoon gekregen! Erg blij was ik er mee, want er waren geruchten dat hij er niet was door slechte levering.

Hier nog een foto :

Hier bij vwl hoogkerk ook nog 3 pakken weten te bemachtigen. Ben er blij mee :D. Nu maar hopen dat ze zoveel verkopen dat ze volgend jaar weer in de collectie komen.

Ik heb ze ook allemaal gelukkig,

net meteen getest, was toevallig de smiley. Ik hoop dat het een eenmalige misser was want het boeket was echt super lelijk.

vandaag ook mijn pakket ontvangen, ook nog een 2e erbij gekocht. Ik wist niet eens iets af van de "leveringsproblemen" maar vind ze gewoon te leuk om te laten liggen.

Heb ze vanavond voor het eerst aan het werk gezien, moet zggen: Superpijlen voor een superprijs! Mooi duidelijk boeket, goede knal, erg goede prijs!

4 Pakken gekocht bij vwl hoogkerk en hij heeft gisteren nog 1* karton bij bestelling van levrancier binnen gehad dus geen leveringsproblemen lijkt me :)!

In Wolvega hebben ze ook nog pijlen binnen gekregen. Kreeg zelfs nog een pakket gratis omdat er een aantal andere producten niet leverbaar waren (dat ging om producten van evuco).

Ik baal er nog een beetje van dat deze helemaal niet geleverd waren waar ik ze kon bestellen. Heb maar voor vervangers gezocht en die zijn er gewoon niet. Met korting van Steenbergen kostte ze mij maar 6,50... Waar vind je zulke goede pijlen voor zon bedrag!?

Wat een geweldige pijlen. Echt, schitterend.

Ik hoop dat de prijs gelijk blijft, want dan ga ik hem zeker nog veel kopen. Echt mooie en grote effecten. Die smiley had ik in de vooravond gedaan. Erg leuk.

Had er veel meer van verwacht, na al de super positieve reacties gelezen op fora. Dit zal ook wel voor een groot deel door de prijs/kwaliteit komen, want die is gewoon super. Vind de effecten wel leuk, en voor 10 euro ook zeker goed. Effecten waren niet groter als een andere 40 grams pijl van bijvoorbeeld Zena.

Hele leuke pijlen, prechtige effect, mooi afgewerkt! Naast de andere pijlen ook hier 20 stuks (4 pakketjes) van gebruikt in het pijlenrek Volgend jaar moeten er zeker weer een aantal van deze pijltjes in mijn collectie. Gewoon aanradertjes voor een 10tje.

Back
Bovenaan