Rocket Boom

20 euro voor deze pijlen zou nog steeds geen miskoop zijn.
mvg, Lünig

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hier paar berichten verwijdert/ aangepast. Zulke berichten voortaan via pm :wink:

Laatst bewerkt:
Mooie pijlen zeg!
5 van die lekkere pijlen voor maar een 10tje.
Ik zat nog te twijfelen om iets van Beko te nemen.
Maar dit zijn echt mooie pijlen.:D

1 pak van besteld, denk dat ik nog maar een pak erbij koop als ik het ophaal. Echt hele leuke effecten voor een nette prijs.

Kan iemand mij vertellen wie ze in Groningen verkoopt. Heb al gezocht maar heb het niet gevonden tot nu toe.
Deze pijlen zijn echt gaaf.

Gr. Grunn

Kan iemand mij vertellen wie ze in Groningen verkoopt. Heb al gezocht maar heb het niet gevonden tot nu toe.
Deze pijlen zijn echt gaaf.

Gr. Grunn
Heb vernomen dat Giezen in (Vuurwerkland) Hoogkerk ze gaat verkopen :) Kan ze enkel niet in de vvk vinden, dus wrs alleen in de winkel... Of vraag het ze ff na de demo as. zaterdag!

Heb vernomen dat Giezen in (Vuurwerkland) Hoogkerk ze gaat verkopen :) Kan ze enkel niet in de vvk vinden, dus wrs alleen in de winkel... Of vraag het ze ff na de demo as. zaterdag!

Ja Giezen verkoopt ze ook. Ben er gisteren een Bonfireworks lijst wezen halen en daar zijn de Rocket Boom aan toegevoegd. Kosten 9,95.

Ja Giezen verkoopt ze ook. Ben er gisteren een Bonfireworks lijst wezen halen en daar zijn de Rocket Boom aan toegevoegd. Kosten 9,95.

Dat is mooi om te horen. Even 2 pakken meenemen als ik m'n bestelling ga halen dan (tenminste, als ze er dan nog zijn, of als ze uberhaupt in de losse verkoop te halen zijn).

Waarschijnlijk zijn deze pijlen in heel nederland niet geleverd dus zullen er alleen restanten zijn van vorig jaar.
Vuurwerkland steenbergen heeft deze namelijk ook niet binnen gekregen en van beko vuurwerk gehoord dat deze niet geleverd zijn.

Dat VWL Steenbergen niet geleverd krijgt wil niet zeggen dat ze nergens geleverd worden. Beko kan ook de keuze hebben gemaakt om 1 of meerdere grote afnemers te schrappen zodat ze de rest wel normaal kunnen beleveren.

Back
Bovenaan