Rocket Boom

Zou mooi zijn van beko dat ze de ene winkel wel gaan leveren en tegen de ander zeggen dat er geen levering is gekomen uit china.. Dus ik ga er wel van uit dat ze bijna nergens geleverd zullen zijn.

Waarschijnlijk zijn deze pijlen in heel nederland niet geleverd dus zullen er alleen restanten zijn van vorig jaar.
Vuurwerkland steenbergen heeft deze namelijk ook niet binnen gekregen en van beko vuurwerk gehoord dat deze niet geleverd zijn.

Blijkbaar wel want VWL Giezen heeft ze wel liggen 4 karton meen ik (heb het zelf zien liggen) en die verkoopt ze pas dit jaar :)

Zou mooi zijn van beko dat ze de ene winkel wel gaan leveren en tegen de ander zeggen dat er geen levering is gekomen uit china.. Dus ik ga er wel van uit dat ze bijna nergens geleverd zullen zijn.

Vuurwerkland Steenbergen zei:
Beko heeft deze veel te weinig ingekocht, waardoor wij het slachtoffer zijn geworden en 0 kartons hebben gekregen.

Ik baal zelf ook enorm, had zelf ook een paar pakketjes willen wegschieten.

Dit is voorlopig het enige bericht van een dealer die echt te weinig/niet heeft, dus we zullen wel zien hoe het loopt.

Ik ga mijn dealer eens hierover inlichten, kijken of hij ze wel heeft ontvangen.

Jullie horen het wel ..

:bye:

Het is altijd mogelijk dat een winkel nog een rest-voorraad heeft van 2008/2009 en dat hij bij sommige zaken nog wel in de verkoop is :wink:

Blijkbaar wel want VWL Giezen heeft ze wel liggen 4 karton meen ik (heb het zelf zien liggen) en die verkoopt ze pas dit jaar :)
Dat kan weer een restant zijn van de importeur, wat ze toen misschien overgenomen hebben...

Bij de locale vuurwerkdealer zijn ze ook erg snel uit de webshop verdwenen. Gelukkig had ik ze toen al 2x besteld. Ik heb toen contact opgenomen en toen werd mij verteld dat het gewoon geleverd word als je ze besteld hebt. Ik ben benieuwd, deze pijlen zijn extreem populair en sommige winkels krijgen ze zelf niet eens geleverd. Zou jammer zijn als ik ze niet te pakken zou krijgen.

Ze stonden nog gewoon op de webshop bij de dealer waar ik ging bestellen. Dus hier 2 pakketjes van besteld hoop ook echt dat ze nog op voorraad zijn. Top pijlen voor die prijs! :)

heb 3 pakken besteld, ik heb nog niets gehoord in ieder geval dat ze niet geleverd worden anders wil ik mijn geld terug. Hoef geen vervanger want die zijn er niet.

Had 2 pakken besteld en heb ze gelukkig ook gekregen!! Bij Goudvuur in Gouda zijn ze dus nog wel te krijgen. Ze zien er mooi uit en de uitwerkingen die op de verpakking staan zijn ook daadwerkelijk de uitwerkingen in het echt!

4 Pakken gekocht bij vwl hoogkerk en hij heeft gisteren nog 1* karton bij bestelling van levrancier binnen gehad dus geen leveringsproblemen lijkt me :)!

Ja bij goudvuur zijn/waren ze er heb er 1 gekocht was de laatse ofzo iets zei dat meisje.Maar ik weet niet of zo bedoelt dat het uitverkocht is of de laatste van
de lading en dat ze weer opghehaalt kunne worden bij Beko.

Wij hebben er ook nog 6 kunnen krijgen bij tuincentrum veldhoven:)

rocket_boom.jpg

Back
Bovenaan