Rocket Boom

Haha lekker dan, bedankt Ramon voor de adviesprijs. Vind dit erg mooie pijlen en dan is het natuurlijk mooi dat de adviesprijs maar een kleine 45 cent stijgt. Top! :D

Met een kleine inflatiecorrectie nog steeds een knaller van jewelste, dit pijlenpakket. Gaan er weer 2 van mee dit jaar!

Hoop dat ze hier in de buurt worden verkocht. Zal eens gaan informeren over een tijdje bij de dealers. Deze pijlen zijn werkelijk schitterend en dat voor een tientje:shocked: ! De effecten zijn erg bijzonder. Als dealer zou ik hem iedere winkel aanraden, want ze verkopen ebst lekker denk ik.

Al die Shogun producten bij Beko doen het trouwens goed op de markt. Het is een goede zet van Beko geweest.

:bye:

Ik koop er nu zeker 1:D.Ik had vorig jaar ook 1 pakje gekocht voor maar €5.
Kwam omdat ik hem kocht op 31 december net voor sluitings tijd en toen was
alles 50% korting als je meer dan 40€ kocht.

Beste legale pijlen naar mijn mening van afgelopen jaar, als je kijkt naar prijs/kwaliteit.
Dit jaar zeker weer halen, toppertjes (net zoals veel anderen produkten van Shogun, goedkoop, en goed)

Beste legale pijlen naar mijn mening van afgelopen jaar, als je kijkt naar prijs/kwaliteit.
Dit jaar zeker weer halen, toppertjes (net zoals veel anderen produkten van Shogun, goedkoop, en goed)

Helemaal mee eens:D
Ik kreeg op 29 december een filmpje van deze pijlen.
Toen ik hem had gezien geloofde ik niet dat deze pijlen maar 10 euro kosten, er moest wel een addertje onder het gras zitten (in het echt veel kleiner oid).
Maar ze zagen er in het echt nog veel beter uit dan op het filmpje, dit zijn echt 200% aanraders:droolthum

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Keurige opnamen PIGI.
OP deze wijze komen de pijlen goed tot zijn recht.
Mooi gefilmd.
Ja en over die pijlen gesproken: toppertje, kwaliteit voor een tientje.!!!

Perfect filmpje PIGI. Geeft een pracht beeld van deze superpijlen.

Wat een toppers voor nog geen 10 €uro!

Prachtfilms. Van een prachtproduct! Echt een topper voor 10 euro, 5 geweldige pijlen met speciale effecten.

Voor 10 euro :O, wat een product aparte effecten heel mooi. Dit zijn echt 1 van de nederlandse aanraders voor 10 euro geen geld gewooon.

Verbaas me hier gewoon even.

jammer dat ze deze i mijn omgeving niet verkopen want wat een tegekke pijlen zijn dit tog!
9,95 voor dsit pakketje das tog nix!

Je kan ze in Veldhoven halen.. moet voor jou wel te doen zijn als je er even met je scooter heen blaast..

Tuincentrum Veldhoven
De Run 4202
5503 LL Veldhoven

Met een kleine inflatiecorrectie nog steeds een knaller van jewelste, dit pijlenpakket. Gaan er weer 2 van mee dit jaar!

Nou ja, een inflatie van 5 procent is toch wel zéér extreem hoor.
Dit is gewoon een prijsverhoging. Maar idd nog enigszins binnen de perken.

Nou ja, een inflatie van 5 procent is toch wel zéér extreem hoor.
Dit is gewoon een prijsverhoging. Maar idd nog enigszins binnen de perken.

Ah toe! Wat is die 45 cent nu joh :bonk:

Gewoon top pakket voor die prijs. Ik ga hemzeker halen. :)

Ik moet deze dit jaar gewoon hebben, als ik die filmpjes en reacties bekijk dat moeten dit gewoon de mooiste consumenten pijlen zijn en de prijs is ook helemaal ok.

Ah toe! Wat is die 45 cent nu joh :bonk:

Gewoon top pakket voor die prijs. Ik ga hemzeker halen. :)

Het was puur een reactie op degene die zei dat de prijsverhoging enkel een inflatiecorrectie was. En dat is dus niet zo, want de inflatie in Nederland is bij lange na geen 5%.

Het was puur een reactie op degene die zei dat de prijsverhoging enkel een inflatiecorrectie was. En dat is dus niet zo, want de inflatie in Nederland is bij lange na geen 5%.

ow ja oke, was ook iet echt bedoeld op jouw hoor, meer ook in het algemeen. Maargoed, Gewoon goede pijlen dus. niet laten liggen als je ze kan krijgen.

:bye:

pfft, de pijlen zijn wát duurder geworden; nou en? ik zou nog wel 20 euro neertellen voor deze pijlen. ze zijn kwalitatief gewoon heel sterk, of ze nou 9.50, 12 of 18 euro zijn.

Hoop dat ze dit jaar weer gewoon even goed zijn zoals op de filmpjes, als het dan lukt neem ik zeker weten een pak :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan