Rock the Show

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Rock the Show
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 30 shots
Effectomschrijving: Steel de show met deze 30 shots fanshape box. Extreem brede waaier effecten met witte tails en coconut palmen met gouden blink. 500 gram to the max!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 49,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi ding.

Rubro gebruikt klassieke elementen in zijn producten. En mixt niet al te gek veel door elkaar. Voor degenen die zelf hun consumentenshow schieten met oud en nieuw is dit echt heel erg aantrekkelijk in verband met het werken met thema's. Heel netjes. Hier kan ik van genieten.

:bye:

Rubro is wel van de blinkers zeg, dit jaar! Ik geniet er volop van, want het ziet er echt super uit! Deze ook weer, Palmen met dikke blinkers erin! En dat dan weer met dikke blinkers erbij! Jammie, als ik het zo allemaal op film zie, zit er dit jaar een hoop rubro bij mij in de collectie. Toch wil alles nog een keer met eigen ogen zien op een consumentendemo:)

Wat ik me wel afvraag is hoe ze dan op 500 gram komen.
Dit is niet om te zeuren, maar ik kom op 450 gram. Of mag je 15 gram sierkruit hebben in een tube en daarnaast ook nog een ander soort lading?
Want zoals elders ook gezegd is het zo dat Lesli hierop afgerekend word. En dan mag het hier ook gezegd worden.
greetzz

Dat wordt hier ook wel gezegd hoor Tjopper, heb het al in een paar topics voorbij zien komen. Ach als de kwaliteit maar goed is interesseert mij het gewicht niet eens zo gek veel.

Dit was een absolute topcake, één van mijn favorieten. Ontzettend mooie gouden blinkers!

Rubro timmert goed aan de weg.
Wat een klappen komen er van deze en vele andere cakes af.
En die blinkers zien er tof uit. zoiezo een van mijn favo effecten.
Ik zie veel Rubro in mijn glazen bol verschijnen.

Dat is zeker waar Patrick!
Rock the Show kost €49,95. Ondanks dat hij snel voorbij is, is het geen overdreven prijs. Je krijgt er erg veel geweld voor terug en ontzettend goed uitgewerkte effecten. Met een beetje korting heb je een topper voor een mooie prijs.

Deze komt totaal niet tot zijn recht op film, bij de demo van Rubro was ie vet en ook gisteren was het er zeker eentje om een aantekening bij te zetten voor de bestelling! Heerlijke bak, breed, effect wat best lang hangt, harde burst, dikke aanrader dus!

Deel de mening van Mattenfreak. Had maar 4 aantekeningen gemaakt voor opvallende cakes van dit jaar en daar was deze er 1 van. De lucht was goed gevuld en de palm boeketten waren erg opvallend doordat deze boeketten de lucht zo verlichten. Misschien dat deze bij mij ook nog in de straat komt.

wouw wat een helder monstertje is dit zeg.
Harde burst.
mooie boeketten.
en wat een Prachtig suptiele silverblink!
tsja de prijs is kiele kiele maar ik geef deze cake tog een kans!

Ik sta nog steeds te trillen op m'n benen! Wat een heerlijke cake was dit. Ontzettend mooie uitgevoerde palmen, met werkelijk schitterend gouden blinkers. Deze cake is op oujaarsdag beter dan sex!!!

Back
Bovenaan