Rijswijkse vuurwerkhal

Je weet wat ik bedoel toch? wie hangt er loten aan een paal niet te letterlijk.

Was alleen benieuwd of het dit jaar er nog was als actie meer niet.

gr

Was ook meer als geintje bedoeld.
Dat met de staatsloten doen wij al jaren maar helaas is nog nooit iemand met een goede prijs uit gekomen.
Blijven hopen op een lot uit de loterij.
Letterlijk en figuurlijk.

ja zeker, als de afhaling sfeer gezellig is dan ben ik al tevreden ik kan erg slecht tegen aanpakken en wegwezuh dat gebeurt hier zelden.
ik hou van sfeer er moge 100 foute in me bestelling zitten maar de vriendelijkheid gaat scoren zo ook na alle afhaal momenten de review de sfeer

Als er honderd fouten in je bestelling zitten wordt ik gillend gek.

Frits.. Volgend jaar weer langere versie`s van de magic whip graag. Leuk voor projectjes :)
Succes de komende drukke dagen:cool:

Frits.. Volgend jaar weer langere versie`s van de magic whip graag. Leuk voor projectjes :)
Succes de komende drukke dagen:cool:

Ik denk dat ze niet meer terug komen, afgelopen zomer heeft frits de laaste restantjes afgeschoten omdat ze CE loos waren vandaar dat er dit jaar een magic whip variant is van maar 30cm

Vanochtend was het zover was om 8:00 bij de vuurwerkhal.

Wat korte punten:

Sfeer- Die was super erg gezellig mooi en goed aangeklede showroom, zat ruimte om te controleren.
Vriendelijkheid- Ook hier geld zeer goed, geen chagerijnige gezichten gewoon vrolijke mensen met de passie voor vuurwerk.
Bestelling- Degelijk verpakt geen kapotte zaken, bestelling klopt bijna
1 artikel dubbel wegens een afkeuring die ik nu pas vermeld zie staan, en de pot whitsling leaves als cadeau die was wel afgekeurd maar daar heb ik niets voor terug gehad !
Service- top! alles kon zo in de kofferbak.

Conclusie bijna uitstekend weer.

Mooi pluspunt handtekeningen worden verzameld om onze mooie hobby over eind te houden.

Laatst bewerkt:
Ik was hier vannacht ook, ook ik mijn ogen een top bedrijf!!
Met mooie prijzen en producten.

Tot volgend jaar!!!

Eerste keer bij hier mij vuurwerkwerk gekocht.

Top service,
Snel.
Goed verpakt
Duidelijk
En goedkoop

Niks op aan te merken.
Volgend jaar zeker weer

nee zie mijn bericht 2 dingetjes 1 de magic swing is afgekeurd zie ik nu pas op mijn lijst online.
2. geen vervanger voor het cadeau whistling leaves. de rest is prima terug gaan voor die pot is niet mogelijk (ben mantelzorger en verzorg 2 invalide ouders)

gr

Als er honderd fouten in je bestelling zitten wordt ik gillend gek.

Ja nu je het zegt ben ik ook even gaan kijken inderdaad er zou een oplossing gezocht worden voor
de afgekeurde cadeau. heb mijn bestelling door 2 mensen aangezien het een meerdere bestellingen waren laten controleren en zeiden dit is goed.

Volgende keer zelf checken gewoon midden in de zaak.

nee zie mijn bericht 2 dingetjes 1 de magic swing is afgekeurd zie ik nu pas op mijn lijst online.
2. geen vervanger voor het cadeau whistling leaves. de rest is prima terug gaan voor die pot is niet mogelijk (ben mantelzorger en verzorg 2 invalide ouders)

gr

Heb ook TV West gezien rond 1 uur.

En als vervanger voor whistling leaves heb ik een pot van wolff gekregen, Shaft.

Heb ook TV West gezien rond 1 uur.

En als vervanger voor whistling leaves heb ik een pot van wolff gekregen, Shaft.

Helaas ook bij ons wel eens vervangers, in dit geval door afkeur.
Dit is niet te voorzien waardoor er op zeer korte termijn een vervanger gezocht moest worden.

ik twijfel om hier morgen nog even langs te gaan moet in Pijnacker nog wat ophalen.
aanrader? zoja nog tips om zeker aan te schaffen?

Helaas ook bij ons wel eens vervangers, in dit geval door afkeur.
Dit is niet te voorzien waardoor er op zeer korte termijn een vervanger gezocht moest worden.

Ik was trouwens blij verrast met shaft als vervanging, geen ***lige troep in ieder geval. top !

Back
Bovenaan