Rijswijkse vuurwerkhal

je zag dat ik online was he, ja budget ligt allang klaar dat is augustus dit jaar toch iets meer.

gok een honderdje of 15 375 2 kids daar moeten ze het mee doen dat zoeken ze zelf maar uit.
voor me eigen wat ook kids beetje afsteken honderdje of 7 op rek zaak en dan pakketten voor werknemers 425 ofzo ligt eraan als het mooi is dan koop ik het. 1x per jaar en 1 jaar gestopt met roken dus..

Dat is de bus die meegegeven is aan een klant van de garage, deze werkt toevallig bij het EPO.

Dus geen patenten op vuurwerk dat niet knalt en geen lekkere geur verspreidt, van mij mag alles bij het oude blijven.

Haha mooi. Dacht al hey dat is vast een bekende haha.

Wat apart een spaarsysteem voor gratis vuurwerk, ben benieuwd hoe dat uitpakt en of je dan ook overal
spaarpunten bij krijgt.

ik mocht altijd boven op mijn bestelling zoveel procent uitkiezen omdat ik boven de 700 altijd zit.
Rijswijk1968 hoe doe jij dat jij hebt daar meer kijk op

Simpel, kijk wat je verleden jaar hebt uitgekozen voor gratis.

noteer dat bedrag, nu wacht je het nieuwe systeem af, en reken je de gratis producten in je winkelmand bij elkaar dan heb je een vergelijking. Ik wacht rustig af.

Ja voor mij was dat de reden om hier te bestellen, ik wacht ook rustig af vertrouwen is er altijd mocht het nadelig uitvallen dus minder als verleden jaar dan helaas Rijswijk.

Simpel, kijk wat je verleden jaar hebt uitgekozen voor gratis.

noteer dat bedrag, nu wacht je het nieuwe systeem af, en reken je de gratis producten in je winkelmand bij elkaar dan heb je een vergelijking. Ik wacht rustig af.

Ik denk dat Frits dit heeft gedaan, omdat in de reviews er wel over werd gesproken dat men het gratis vuurwerk wat aangeboden werd , zelf wou uitkiezen ik zelf zit ook bij de grote afnemers.
Vond het principe altijd wel leuk deze prijs krijg je 1 3 6 7 9.

eerst zien dan pas oordelen, past het niet of is het met vorige jaren karriger geworden dan bestel ik nog steeds hier maar dan ga ik voor het eerst bij meerdere verkooppunten bestellen.
Beetje creatief zijn.

Wat apart een spaarsysteem voor gratis vuurwerk, ben benieuwd hoe dat uitpakt en of je dan ook overal
spaarpunten bij krijgt.

ik mocht altijd boven op mijn bestelling zoveel procent uitkiezen omdat ik boven de 700 altijd zit.
Rijswijk1968 hoe doe jij dat jij hebt daar meer kijk op

Op alles krijg je punten, dus ook op de boxen,vip cakes, actie artiekelen enz.

Je krijgt inderdaad nu op elke artikel die je koopt tijdens de voorverkoop punten, aan het eind van je aankoop als je gaat afrekenen geeft hij aan hoeveel punten je bij elkaar heb verdiend van die punten kan je dan zelf je gratis vuurwerk uitkiezen, ipv iets aangewezen krijgen wat de koant misschien nog ineens mooi vind, je kunt er ook voor kiezen om de punten op te sparen en bewijz van spreken volgend jaar te gebruiken

De gehele uitleg over het spaarpunten systeem vind je terug op de website www.vuurwerkhal.nl onder het kopje gratis vuurwerk sparen

ja dat bedoel ik zeg bestel 800 mocht 25procent was 200 dus uitzoeken.
en dat het niet is 800 bestellen geen 25 procent maar sparen en dat het bijkt dat je zoveel spaarpunten nodig hebt voor een artikel dat het de helft is als verleden jaar.
Ben niet negatief ben wel nieuwsgierig vandaar.

Dat mag gerust, en ja ik begrijp je vraagstelling.

We gaan het zien, en op je private vraag dat mag gewoon gerust hier hoor. De foto die jij stuurde per mail was van de goudriaankade dat is een kopieerbedrijf en Happy copy,lekkerknallen etc ze hebben wel een site google op dat

en dat het niet is 800 bestellen geen 25 procent maar sparen en dat het bijkt dat je zoveel spaarpunten nodig hebt voor een artikel dat het de helft is als verleden jaar.

Je zal altijd een mail naar frits kunnen sturen en vragen of het mogelijk is, niet geschoten is altijd mis

Kan er niet te veel over zeggen maar ik zou mij niet te veel zorgen maken :wink:

Back
Bovenaan