Rijswijkse vuurwerkhal

Edit !

Als je het zo weet op te lossen krijg je van de Fam een dikke 10 !
Perfect opgelost.

Super dus op echt alle punten een hoogste score, eerlijk en super goed bedrijf bedankt Frits !

nee zie mijn bericht 2 dingetjes 1 de magic swing is afgekeurd zie ik nu pas op mijn lijst online.
2. geen vervanger voor het cadeau whistling leaves. de rest is prima terug gaan voor die pot is niet mogelijk (ben mantelzorger en verzorg 2 invalide ouders)

gr

Allereerst iedereen de beste wensen, dat 2015 een mooi jaar mag worden, had gister de vip cakes wauw wat een mooie, krachtige cakes zijn dat. Alleen jammer genoeg wou waaier W alles in een keer afschieten zijn er meer mensen die dit hadden?

Had dit jaar twee producten van de Orange Label gewonnen. Frits en Vuurwerkcrew ontzettend bedankt hiervoor. De producten waren geweldig. Ben al jaren klant, al sinds je nog in dat oude pand in Oud Rijswijk zat... Zegt wel wat over je bedrijf, je doet het erg goed!

Bedankt (ook voor de prijs en de 2x bijen die ik er bij kreeg)!

Filmpje van 1x Made in Heaven en 1x Copycat, die te vroeg af ging.

(P.s.: HD)

Heb voor het 8e achtereen volgende jaar weer genoten van de service, sfeer en de artikelen van de rijswijkse vuurwerkhal. Alle nieuwe eigen producten zijn zeer goed. Misschien een idee om van de sparkling snow een 25sh(5x5) salvo cake te laten maken? Misschien is dat iets voor de VIP collectie?

Voor de liefhebbers van kartonvoordeel een leuke mededeling.
Kartonvoordeel gaat deze maand nog open.

Er wordt in onderstaand filmpje inderdaad gesproken over de verkoop van Cobra's, diezelfde dingen waardoor diverse kinderen afgelopen week een hand kwijt raakten

http://youtu.be/EDtgeRaTF5c

Voor de liefhebbers van kartonvoordeel een leuke mededeling.
Kartonvoordeel gaat deze maand nog open.

Er wordt in onderstaand filmpje inderdaad gesproken over de verkoop van Cobra's, diezelfde dingen waardoor diverse kinderen afgelopen week een hand kwijt raakten

http://youtu.be/EDtgeRaTF5c

ga je hier nog melding van maken of laat je het hierbij, ze zetten zo wel het legale consumenten vuurwerk ik kwaad daglicht, hoe durven ze het te zeggen het verkoop van cobra's !!

ga je hier nog melding van maken of laat je het hierbij, ze zetten zo wel het legale consumenten vuurwerk ik kwaad daglicht, hoe durven ze het te zeggen het verkoop van cobra's !!

Ze hebben echt geen idee dat het illegaal is, anders waren ze dat journaal nooit zo begonnen.
Ik heb in de winkel ook geen vraag naar Cobra's gehad, iedereen was al voorzien denk ik.
Ik kan dit filmpje met deze uitspraken wel als voorbeeld gaan gebruiken als er weer discussie ontstaat over legaal en/of illegaal.
De meeste mensen hebben het niet in de gaten gehad omdat ze het de hele maand december al over Cobra's hadden in het nieuws.
Ik meld me weer zodra ik wat meer weet over deze blunder in het RTL journaal.

welk artikel bedoel je van rubro zover ik weet verkochten wij alleen van rubro: immortal gold, 4 seasons, 5 event pijlen, en gravity ? :p

Doel op knallers zoals de black cobra van Rubro bijvoorbeeld...niet dat jullie die in het assortiment hebben maar ze zijn er dus wel in het legale circuit haha. :p

Heb je al in prive bericht gelukkig nieuwjaar toegezegd Frits.

Nu het vuurwerk, ja daar kan ik kort over zijn.
Dat was Top ! werkelijk geen 1 product viel tegen of was zeg bijvoorbeeld minder
goed in elkaar gezet. Nee, het was echt prachtig vuurwerk China red is voor mij echt het merk geworden
De jaarwisseling verliep hier helaas na half 2 rumoerig dat had dus niets met vuurwerk te maken maar het illegale kant.
Waarna ik ineens 4 woute over de vloer had die ook snel begrepen van 1 het is beter voor onze veiligheid weg te gaan ! en hier is niet de schuldigen dus een half uurtje van de jaarwisseling was even een stukje minder.
Ik kreeg heel veel positieve reacties over het vuurwerk.
Dus, nu kan ik zeggen, tot het einde van het jaar weer al zal ik voor het eerst dit jaar op het forum blijven hangen tot die tijd.

En voor de freaks ja ik was degene die Frits tipte over dat gekke ge*** over cobra's etc maar ook die verslaggever was ontzettend negatief.

Frits.. Volgend jaar weer langere versie`s van de magic whip graag. Leuk voor projectjes :)
Succes de komende drukke dagen:cool:

Wordt weer naar de lange versie uitgekeken dit jaar, ik heb ze zelf ook nodig.
Wel zo makkelijk als veiligheids-verlenglont die ook nog knalt.

Datum demo 2015.

18 december en bij afgelasting wordt het 19 december 2015
Locatie HPSV Zuiderpark.

Ik hoop nu dat alle artikelen ook op tijd binnen zijn maar dat kan haast niet anders.

Na al het gedonder in Nederland met het inperken verbieden halve dag afpakken was ik het in Mei dit jaar zo spuugzat dat ik je wou bedanken voor alle jaren dat ik klant bij je bent en voor de goede zaken. Dacht letterlijk jij staat je best te doen om alles te doen wat gevraagd word aan veiligheid etc, ik gooi het complete budget naar het 'illegale vuurwerk'. Nu met een initiatief wat vuurwerk in een beter daglicht moet zetten en de vele inspanningen van vele kanten oa dit forum en de gemeenschappelijke passie voor de hobby en liefhebberij voor vuurwerk blijf ik toch bij het legale. En blijf ik een grote klant bij je. We gaan ervoor met z'n allen

Datum demo 2015.

18 december en bij afgelasting wordt het 19 december 2015
Locatie HPSV Zuiderpark.

Ik hoop nu dat alle artikelen ook op tijd binnen zijn maar dat kan haast niet anders.

Een van de redenen om de demo later te houden is omdat dan de kans groter is dat alle producten binnen zijn.

Edit: zie al dat het ook in Frits zijn bericht stond :D

geeft niet dat hij later word gehouden heeft ook wel wat weekje voor de kerst sfeertje.
ben er ook weer bij, maar bestellen doe ik als meerdere eerder dus filmpjes zijn dan welkom beetje zoeken dan kom ik er wel.

Rijswijk1968 budget?:):):)

Back
Bovenaan