Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het Hapje zal blij zijn haha top, lekker op loopafstand.
Als ik jullie was zou ik gaan folderen in de buurt??
* Wel betaaldparkeren in de wijken, geen idee of bij de bowlingbaan/zwembad betaald parkeren is?
Van Vredenburghweg - park overvoorde een optie ?
* Wel betaaldparkeren in de wijken, geen idee of bij de bowlingbaan/zwembad betaald parkeren is?
Het is de gemeente Rijswijk die lastig doet en elke keer met aanvullende eisen.
Trouwens, ik zag zojuist heel toevallig op Kartonvoordeel dat de nieuwe boxen van Katan te koop staan!
Volgens mij is het Op=Op dus wees er snel bij!
Hey frits vraagje..
die tegoedbon die ik van jullie heb gehad van de homeride zitten daar nog spelregels aan of kan ik die vrij besteden.. bijvoorbeeld aan de spain fanstylebedankt alvast voor je antwoord
Edit:
Sorry te snel geweest met vragen heb je facebook account even doorgespit en zie idd dat het vrij uit te geven is!![]()
Alle artikelen die in het normale assortiment zitten kunnen worden aangeschaft met de vuurwerk cadeaubon.
Dus geen artikelen uit de Kartonvoordeel webwinkel tenzij deze de normale prijs hebben zoals in dit geval van de Spain Fanstyle.
Eeuh, hoe lever ik de bon in op de website?
Ik wilde de vraag pas later stellen (nog tijd zat) maar als we toch bezig zijn![]()
Helemaal top frits. Ik denk je dat je hierbij velen een antwoord hebt gegeven![]()
Graag gedaan en nu wij het toch over de gewonnen bonnen van de loterij voor de Ronald McDonald tehuizen hebben wil ik even mededelen dat ik waarschijnlijk volgend jaar weer deze tocht van ruim 500 km ga fietsen voor het goede doel.
Dus er komt weer een kans om loten te kopen voor 1 euro per stuk.
Prijzen 20x vuurwerkcadeaubon t.w.v.50 euro.
Deelnemer met de hoogste inleg wint sowieso 1 van de 20 loten van 50 euro.
Als het zover is zet ik alles op het forum en ik verwacht wel iets meer geld op te halen dan dit jaar.
wanneer kunnen we nieuwe webshop online verwachten ?
Meestal lukt het om de webshop half november online te hebben.
Nog even geduld graag, je mag het toch pas op 29 december ophalen.
Meestal lukt het om de webshop half november online te hebben.
Nog even geduld graag, je mag het toch pas op 29 december ophalen.