Rijswijkse vuurwerkhal

Het Hapje zal blij zijn haha top, lekker op loopafstand.

Als ik jullie was zou ik gaan folderen in de buurt??

* Wel betaaldparkeren in de wijken, geen idee of bij de bowlingbaan/zwembad betaald parkeren is?

Het Hapje zal blij zijn haha top, lekker op loopafstand.

Als ik jullie was zou ik gaan folderen in de buurt??

* Wel betaaldparkeren in de wijken, geen idee of bij de bowlingbaan/zwembad betaald parkeren is?

bij de zuiderparkse bowling baan en zwembad mag je gewoon gratis parkeren, alleen er is wel een beperkt aantal parkeer plaatsen dus gewoon zorgen dat je optijd bent en volgens mij mag je wel in de zij straten van de melis stokelaan en sommige straten bij de leyweg parkeren en anders is openbaar vervoer een optie

En ja belangrijkste is dat er weer geschoten kan worden !

Al moet ik wel kwijt Frits en ik ben elke demo geweest bij het oude stadhuis gebeurde geen ongelukken.
Het was en is een pracht locatie Wilhelmina park had ook gekund,

Al doe je nog zo je best, soms zijn er regels opgesteld door mensen die er geen ***** vanaf weten.

Ben er weer bij met de Fam.

Het is de gemeente Rijswijk die lastig doet en elke keer met aanvullende eisen.

Trouwens, ik zag zojuist heel toevallig op Kartonvoordeel dat de nieuwe boxen van Katan te koop staan!

Volgens mij is het Op=Op dus wees er snel bij!

Parkeren aan de zijde bij de Loevestijnlaan/ Hengelolaan is nog steeds gratis.
Er kan/mag ook beperkt geparkeerd worden bij Parkoers in het Zuiderpark als ze niet open zijn die avond.
Parkeren bij het zwembad en de Gouden Wok is gratis.

Je zou haast gaan denken dat toeval bestaat.

Het is de gemeente Rijswijk die lastig doet en elke keer met aanvullende eisen.

Trouwens, ik zag zojuist heel toevallig op Kartonvoordeel dat de nieuwe boxen van Katan te koop staan!

Volgens mij is het Op=Op dus wees er snel bij!

Hey frits vraagje..
die tegoedbon die ik van jullie heb gehad van de homeride zitten daar nog spelregels aan of kan ik die vrij besteden.. bijvoorbeeld aan de spain fanstyle:devil: bedankt alvast voor je antwoord :bye:

Edit:
Sorry te snel geweest met vragen heb je facebook account even doorgespit en zie idd dat het vrij uit te geven is!:D

Laatst bewerkt:
Hey frits vraagje..
die tegoedbon die ik van jullie heb gehad van de homeride zitten daar nog spelregels aan of kan ik die vrij besteden.. bijvoorbeeld aan de spain fanstyle:devil: bedankt alvast voor je antwoord :bye:

Edit:
Sorry te snel geweest met vragen heb je facebook account even doorgespit en zie idd dat het vrij uit te geven is!:D

Alle artikelen die in het normale assortiment zitten kunnen worden aangeschaft met de vuurwerk cadeaubon.
Dus geen artikelen uit de Kartonvoordeel webwinkel tenzij deze de normale prijs hebben zoals in dit geval van de Spain Fanstyle.

Alle artikelen die in het normale assortiment zitten kunnen worden aangeschaft met de vuurwerk cadeaubon.
Dus geen artikelen uit de Kartonvoordeel webwinkel tenzij deze de normale prijs hebben zoals in dit geval van de Spain Fanstyle.

Eeuh, hoe lever ik de bon in op de website?
Ik wilde de vraag pas later stellen (nog tijd zat) maar als we toch bezig zijn :D

Eeuh, hoe lever ik de bon in op de website?
Ik wilde de vraag pas later stellen (nog tijd zat) maar als we toch bezig zijn :D

De webwinkel werkt goed maar deze bonnen kan hij nog niet verwerken.
Als je iets wilt hebben dan mail je even en dan verreken ik het met de bon.

Helemaal top frits. Ik denk je dat je hierbij velen een antwoord hebt gegeven :)

Graag gedaan en nu wij het toch over de gewonnen bonnen van de loterij voor de Ronald McDonald tehuizen hebben wil ik even mededelen dat ik waarschijnlijk volgend jaar weer deze tocht van ruim 500 km ga fietsen voor het goede doel.

Dus er komt weer een kans om loten te kopen voor 1 euro per stuk.
Prijzen 20x vuurwerkcadeaubon t.w.v.50 euro.
Deelnemer met de hoogste inleg wint sowieso 1 van de 20 loten van 50 euro.

Als het zover is zet ik alles op het forum en ik verwacht wel iets meer geld op te halen dan dit jaar.

Graag gedaan en nu wij het toch over de gewonnen bonnen van de loterij voor de Ronald McDonald tehuizen hebben wil ik even mededelen dat ik waarschijnlijk volgend jaar weer deze tocht van ruim 500 km ga fietsen voor het goede doel.

Dus er komt weer een kans om loten te kopen voor 1 euro per stuk.
Prijzen 20x vuurwerkcadeaubon t.w.v.50 euro.
Deelnemer met de hoogste inleg wint sowieso 1 van de 20 loten van 50 euro.

Als het zover is zet ik alles op het forum en ik verwacht wel iets meer geld op te halen dan dit jaar.

Frits,
Klein advies:

Maak aparte "Ronald Mcdonald loterij"topics aan hiervoor op deze site en op f.p.m. en maak een aparte facebook account aan die iedereen kan liken en delen.
Dan weet ik zeker dat er veel meer animo ontstaat.

Meestal lukt het om de webshop half november online te hebben.
Nog even geduld graag, je mag het toch pas op 29 december ophalen.

Nee dat klopt helemaal bij mij ligt dat wel anders ik moet de factuur de deur uit hebben in Nov aangezien ik pakketten bij je besteld.
Verleden jaar was het 15 Nov online dus er is zat tijd, al zou ik wel graag willen weten Frits welke lijn voer je dit jaar met assortiments pakketten

Back
Bovenaan