Rijswijkse vuurwerkhal

Niet iedereen zit dagelijks op het forum, er zijn er veel die alleen in november en december zitten dus kun je ook niet verwachten dat ze gelijk feedback sturen en is het begrijpelijk dat als ze 10 maanden na oud en nieuw online komen hun ervaring over hun producten delen.

Dat begrijp, echter doel ik er meer op dat je de winkel ongeacht welk product of welke winkel het is, beter gelijk een bericht kan versturen. Het hoeft niet op een internet forum, een brief, mail of zelfs een bezoekje aan de winkel kan beter uit pakken dan een bericht op het internet.

Zover ik had begrepen van Frits waren er dit jaar alleen klachten binnengekomen over het omvallende cakes uit de Ni-Hao pakketten. Hier schijnen ze dit jaar een oplossing voor te hebben bedacht bij Katan. Er waren geen berichten binnengekomen over tegenvallende effecten.

Dit jaar zijn er trouwens veel pakketten van China Red in de collectie en ook boxen van Katan. Dus in plaats van een van de duurste pakketten te halen, raad ik persoonlijk aan om een box te kopen en een pijlenpakket (Sky Runners). De kwaliteit van losse producten (boxen) is vaak beter dan bij pakketten.

Mocht je advies nodig hebben, je bent vrij om mij een bericht te sturen en dan help ik graag met het opstellen van een leuk en kwalitatief goed pakket. Ik heb persoonlijk een hekel aan pakketten, dus ik stel liever iets voor mensen samen. Zo doe ik dat elk jaar voor familieleden en vrienden, en daar kunnen gerust nog wat mensen bij.

ik ben het wel met je eens Bram95,
als niet tevreden ben over iets, dan meldt ik dat direct, na 10 maanden is het in je beleving nog slechter en of viel het wel mee, je bent het ook kwijt
en de winkel kan er ook nog wat mee !! (ook wel handig)
In de hele keten kan dit dan meegenomen worden. Nu wordt het echt marketing taal.
Een klacht is een kans, zowel voor de klant als voor de winkel en ook voor een producent.

Neem als voorbeeld de mega maxi van China Red, deze liep minder vloeiend.
Deze loopt nu weer als een zonnetje..
Waarom ??? klachten & eigen inzicht van de producent.

Niet iedereen zit dagelijks op het forum, er zijn er veel die alleen in november en december zitten dus kun je ook niet verwachten dat ze gelijk feedback sturen en is het begrijpelijk dat als ze 10 maanden na oud en nieuw online komen hun ervaring over hun producten delen.

En ik ga met deze stelling mee ! Ik werk al 70 uur per week en ben daar bij ook fulltime mantelzorger van mijn beide zwaar invalide ouders, dus sorry dat ik het dan niet heb gemeld.

Dat word mij naast deze taken iets teveel, dan houd het helaas op.
Van het 1e jaar tot verleden jaar. Bedankt voor de goede jaren. Even goede vrienden.

Trailer demo de Rijswijkse vuurwerkhal 2014

Gepubliceerd op 22 okt. 2014

Kom kijken wat u koopt
tijdens onze mega vuurwerk demo

Mocht je advies nodig hebben, je bent vrij om mij een bericht te sturen en dan help ik graag met het opstellen van een leuk en kwalitatief goed pakket.

Je quotte op mij beste Bram maar ik heb geen advies nodig maar ik denk niet dat je mij daar mee bedoelde :)

Denk alleen dat je door zo te reageren al een goede klant heb weggejaagd.

Ik heb respect voor je Rijswijk1968, ouders verzorgen dan ook nog invalide heb al gezien iemand toen met 1 nou dat was al zwaar.

Respect

En ik zie heus wel Bram en burning salvo dat jullie pro vuurwerkhal zijn je zal er ongetwijfeld wel werken.

Blijft toch het feit dat de collectie sinds verleden jaar stukken kleiner is, erg ingekrompen en dat ik zou zeggen doe wat minder poe ha met die demo en wat meer aan het assortiment want het valt in het niet bij de rest van de winkels in jullie omtrek. Dat is mijn persoonlijke mening zo ik die ook mag hebben.

Laatst bewerkt:
Bedankt Vlammetjes,

Nee hoor niet kwijt als klant gewoon even een stop, gewoon Frits zelf gemaild met dit verhaal.
Uiteindelijk ken ik hem wel aardig.

Wat daar uit komt zal best goed komen. Heb het verhaal verteld over de werkwijze van sommige.

Gr

Rijs

Misschien een hele stomme vraag. Ik heb hier nog nooit wat gekocht maar heeft de rijswijkse vuurwerkhal geen webshop? Althans ik kan het niet vinden.

Misschien een hele stomme vraag. Ik heb hier nog nooit wat gekocht maar heeft de rijswijkse vuurwerkhal geen webshop? Althans ik kan het niet vinden.

Ik ben hard aan het werk om de webshop compleet en goed werkend te krijgen.
Ik hoop aan het einde van deze week.

dat er mensen zijn die hier nog nooit zijn geweest :P hoe bestaat het als je in de buurt van woont moet je echt langs gaan. mooi assortiment, veel gratis en dit is echt de enigste zaak waar ik tot nu toe gelijk aan de beurt ben elk jaar weer. Dat is erg knap als je ziet hoe druk deze mensen het hebben!!

dat er mensen zijn die hier nog nooit zijn geweest :P hoe bestaat het als je in de buurt van woont moet je echt langs gaan. mooi assortiment, veel gratis en dit is echt de enigste zaak waar ik tot nu toe gelijk aan de beurt ben elk jaar weer. Dat is erg knap als je ziet hoe druk deze mensen het hebben!!

Ik kom zelf uit Capelle a/d IJssel, dus niet heel erg in de buurt hehe

Webshop is open. :)

Moet hier en daar nog aangevuld worden, en bedrag aanpassen bij het afrekenknop die verschijnt nu pas €5000 en nog een paar bugs.

Back
Bovenaan