Bram95
VWC lid
Niet iedereen zit dagelijks op het forum, er zijn er veel die alleen in november en december zitten dus kun je ook niet verwachten dat ze gelijk feedback sturen en is het begrijpelijk dat als ze 10 maanden na oud en nieuw online komen hun ervaring over hun producten delen.
Dat begrijp, echter doel ik er meer op dat je de winkel ongeacht welk product of welke winkel het is, beter gelijk een bericht kan versturen. Het hoeft niet op een internet forum, een brief, mail of zelfs een bezoekje aan de winkel kan beter uit pakken dan een bericht op het internet.
Zover ik had begrepen van Frits waren er dit jaar alleen klachten binnengekomen over het omvallende cakes uit de Ni-Hao pakketten. Hier schijnen ze dit jaar een oplossing voor te hebben bedacht bij Katan. Er waren geen berichten binnengekomen over tegenvallende effecten.
Dit jaar zijn er trouwens veel pakketten van China Red in de collectie en ook boxen van Katan. Dus in plaats van een van de duurste pakketten te halen, raad ik persoonlijk aan om een box te kopen en een pijlenpakket (Sky Runners). De kwaliteit van losse producten (boxen) is vaak beter dan bij pakketten.
Mocht je advies nodig hebben, je bent vrij om mij een bericht te sturen en dan help ik graag met het opstellen van een leuk en kwalitatief goed pakket. Ik heb persoonlijk een hekel aan pakketten, dus ik stel liever iets voor mensen samen. Zo doe ik dat elk jaar voor familieleden en vrienden, en daar kunnen gerust nog wat mensen bij.