Rijswijkse vuurwerkhal

Ook een donatie gedaan eerst 5 en gisteren 10 euro een goed doel steunen kan nooit geen kwaad en nu krijg je er ook misschien nog wat leuks voor terug!! Succes frits

In de familie gezien hoe goed en belangrijk het Ronald McDonalds huis is, dus ik heb ook een donatie gedaan. Succes Frits!

Ik ben op zoek naar 2 mensen die een anonieme donatie hebben gedaan.
Ik wil graag weten wie het zijn en om welk bedrag het gaat.

Vanmiddag worden de winnende loten getrokken en het is fijn om te weten wie er gewonnen heeft.

Dus graag even melden.

Groeten Frits

Frits,

Ik weet niet of ik een anonieme donatie had gedaan.
Maar op 23 juni heb ik een donatie van 6,50 gedaan.
Top gedaan frits! Weer een hoop kinderen en families blij gemaakt.

Ik ben op zoek naar 2 mensen die een anonieme donatie hebben gedaan.
Ik wil graag weten wie het zijn en om welk bedrag het gaat.

Vanmiddag worden de winnende loten getrokken en het is fijn om te weten wie er gewonnen heeft.

Dus graag even melden.

Groeten Frits

Je hebt een berichtje, ik was zo'n anonieme donateur.

De loting is geweest, er word momenteel hard gewerkt aan een video.
Hij zal vanavond online moeten komen.

EDIT: Zit een probleempje in de bewerking van de video, word morgen online geplaats.

Laatst bewerkt:
Het heeft even geduurd maar daar is hij dan.
De uitslag van de Homeride loterij.
Allemaal bedankt voor het meedoen.

Het heeft even geduurd maar daar is hij dan.
De uitslag van de Homeride loterij.
Allemaal bedankt voor het meedoen.

Bedankt voor deze actie Frits! Zelf helaas niks gewonnen, maar als ik het goed heb zijn hier de winnende loten:
131
65
180
54
68
104
21
137
99
166
153
108
116
173
176
28
43
143
155

3 keer prijs!! Komt goed uit nu met een baby in ons midden! Nu kunnen we het einde van het jaar toch knallend afsluiten:) bedankt voor de leuke actie frits

Ook ik wil Frits nogmaals bedanken voor zijn inzet voor het goede doel.

Mooie actie ook dit: ik heb het goede doel kunnen steunen en heb twee waardebonnen gewonnen.

Rectificatie.

Ik had een mooie film gemaakt van de trekking van de gewonnen loten maar helaas lees ik soms een verkeerd nummer voor.
In sommige gevallen 100 hoger of 100 lager.

Ik heb de uitslag laten afhangen van de getrokken lotnummers en niet de nummers die ik opnoem.

De getrokken lotnummers zijn 021-028-043-054-065-068-076-099-104-108-116-131-137-143-153-155-166-173-180
Waarschijnlijk was ik zo nerveus over de uitslag dat het in sommige gevallen verkeerd is opgelezen.
Sorry voor de overlast.

Frits is niet zo handig met het uploaden van een afbeelding dus doe ik het bij deze :wink: :

wojd3.jpg

Heb mijn bon ook binnen, was alleen in de war omdat ik in eerste instantie dacht de mega jackpot te hebben hahaha. :D Maar ben zeer blij met de bon die ik nu heb. Was vooral de bedoeling om het goede doel te steunen. (en dan vuurwerk erbij winnen is helemaal leuk ! ) Thx Frits!

Ik dacht dat ik twee bonnen had, maar een daarvan was verkeerd opgelezen. Nu heb ik er alsnog één. Jammer, maar zoals sprinkhaan hierboven aangeeft, de eerste bedoeling was het sponsoren.

Back
Bovenaan