Rijswijkse vuurwerkhal

Oja ik zie het nu ook... Ja dit is jammer. Ben ook meer voorstander van evt bijbetalen in plaats van budget opmaken aan kleine spulletjes.

Hier ben ik het mee eens. Bij Verbakel bijvoorbeeld is dit wel het geval.

Maar aangezien er bij de rijswijkse weer wat producten stonden die daar weer niet beschikbaar waren toch hier uit gekomen.

Er is mij blijkbaar weer eens iets ontgaan maar kan iemand mij uitleggen wat ze bedoelen met "laatste jaar" bij de dubbele en triple compounds? Betekent dit dan dat er geen dubbele compounds meer mag worden verkocht? Dat zou namelijk onzin zijn want je kunt ze ook apart verkopen en ze compound A en compound B noemen. Dus dat lijkt mij niet, dan denk ik dat er nog maar één reden kan zijn en dat is dat er straks helemaal geen compounds meer verkocht mogen gaan worden omdat ook dit eigenlijk een maas in de wet was en ik denk dat onze lieve bezorgde overheid dit allemaal juridisch gaat dichttimmeren. Kijk alleen al hoe dicht ze op het CATEGORIE 1 vuurwerk zitten met hun regeltjes, één vonkje te hoog of te ver van het product af, dan volgt onherroepelijk afkeur. Dus, beste mede freaks, wat betekent dus dat "laatste jaar"?

De dubble of triple compounds mogen niet meer als 1 serie aangeboden worden vanaf volgend jaar.

Er zou eventueel wel voor gekozen kunnen worden om een deel A en B los te verkopen maar daar zullen weinig importeurs/winkeliers voor kiezen omdat als deel A heel goed verkoop, zij met deel B uiteindelijk blijven zitten bijvoorbeeld.

De bestellingen die op kartonvoordeel zijn verschoven wat is hier het ophaalmoment van voor dit jaar? In 2020 2 bestellingen gedaan welke destijds rond 08:30 opgehaald moesten worden of ik kijk verkeerd maar ik zie nergens een nieuw ophaalmoment!

De bestellingen die op kartonvoordeel zijn verschoven wat is hier het ophaalmoment van voor dit jaar? In 2020 2 bestellingen gedaan welke destijds rond 08:30 opgehaald moesten worden of ik kijk verkeerd maar ik zie nergens een nieuw ophaalmoment!

Beste is om even een mail naar de vuurwerkhal te sturen

Ik vermoed dat het hier om een China Red freakactie bestelling gaat.
Het beste kun je inderdaad even een mail sturen naar [email protected]

Aangezien ik geen topic kon vinden van lokatie Zoetermeer, post ik het hier:

Let op: de A12 is tussen kerst en oud en nieuw afgesloten vanwege de mandelabrug

Ondanks dat Frits geniet van een korte vakantie, toch maar weer eens op de koffie geweest. Na al die jaren nog steeds niet te zuipen. Je kan beter vrijdagmiddag langskomen als er bier gedronken wordt. Ben alleen bang dat er geen bitterballen dan geserveerd worden. Hier zal ik niet verder over klagen anders krijgen we een bitterballendebacle 2.0 en dat willen we ook niet zoals de oudere forumleden kunnen herinneren.

Terug naar de inhoud: Ik kreeg te horen dat de voorverkoop was begonnen en dat ook dit jaar weer de demo op de planning staat (onder voorbehoud, geen bitterballen aanwezig). Daarnaast komen er ook weer cursussen "veilig omgaan met vuurwerk" in Rijswijk en Zoetermeer.

Wel een groot parkeerprobleem vanaf nu.

Toen ik gisteren op de koffie was werd mij het volgende verteld: Vorig jaar is er op het bouwterrein een groot arsenaal aan rijplaten neergelegd. Voor dit jaar is dat ook weer de bedoeling. Alle sloopwerkzaamheden zijn volgens mij allemaal afgerond. Dus er is dan juist ook meer ruimte om te parkeren als de platen erop liggen.

De webshop is weer geopend is mij medegedeeld toen ik op de koffie was bij Frits. Nu was de shop al een kleine week open, maar vanaf vandaag officieel. Voor de mensen in de regio Den Haag. Die zullen ook steeds meer wegpiraten of coureurs zien rondrijden met een Vuurwerkhal sticker. Frits was druk aan het plakken met zijn assistent.

Top! Alleen jammer dat het inloggen op je account niet meer werkt. Blijf de melding onjuist email/wachtwoord krijgen terwijl ik net mijn wachtwoord heb gereset.

Je kan/moet een nieuw account aanmaken. De vorigen zijn eraf gehaald omdat zo’n beetje iedereen er 5x + in stond met halve gegevens waardoor ook je orders verspreid waren over die verschillende “accounts” en het hele idee van 1 account niet meer fatsoenlijk werkte.

Samengevat? Nog geen account? Maak deze dan eerst aan. Dan kan je daarmee verder de order plaatsen. Je kan altijd als gast een order plaatsen.

We doen ons best om dit zo goed mogelijk glad te trekken.

Altijd leuk om in jullie webshop rond te struinen. Ben al aardig door mijn budget heen. Maar wie weet.
Ik kom zeker een keer langs in de showroom. Wanneer gaat die ongeveer open?

Kunnen jullie ook de cat 1 Pyro Crackling Box aanbieden? ik ben hier wel nieuwsgierig naar.

De showroom is op 7 en 8 december open. Vervolgens een paar dagen dicht en vanaf donderdag 12 december iedere dag geopend met uitzondering van 1e Kerstdag. Het assortiment voor dit jaar is nu helemaal rond. De komende dagen komen er nog een paar Wolff artikelen bij in de webshop. De Pyro Crackling Box zit daar helaas niet bij, maar er zitten wel een heleboel andere knetter artikelen in.

Er staan nog wat mooie dummy's in de showroom te wachten op hun nieuwe eigenaar. Dus laat ze niet liggen. Ergens komende dagen wordt voor de deur weer het tijdelijke parkeerterrein aangelegd. Dan kan je makkelijk je kofferbak ermee vol laden.

Back
Bovenaan