Rijswijkse vuurwerkhal

Wanneer komt deze winkel weer online? Ik meen mij te herinneren dat er van de vuurwerkhal ook een soort outlet was toch?

Kartonvoordeel komt, als de nieuwe webwinkel goed werkt, nog enkele weken online. Volg ons op Facebook en je blijft op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Tja, vroeger bestelde ik hier wel eens, nu al een hele lange tijd niet meer.

Vraag mij dan toch wel eens af hoeveel marge er binnen freakwinkels is, moet toch genoeg zijn omdat je er daar zoveel van ziet tegenwoordig.

Hoe dan ook, deze 'aanbiedingen' heb ik elders al voor veel lager gezien, ik laat dit aan mij voorbij gaan.

Dit is ook geen freak winkel, meer een voordelige consu winkel.

Er is los van de freakwinkels echt niets voordelig aan deze winkel. Maar dat vind ik nog niet eens zo erg. Dat er geen kartonnen verkocht worden/werden is vrij bizar gezien de naam in de url.

Tja, vroeger bestelde ik hier wel eens, nu al een hele lange tijd niet meer.

Vraag mij dan toch wel eens af hoeveel marge er binnen freakwinkels is, moet toch genoeg zijn omdat je er daar zoveel van ziet tegenwoordig.

Hoe dan ook, deze 'aanbiedingen' heb ik elders al voor veel lager gezien, ik laat dit aan mij voorbij gaan.

Vroeger was de RWVH ook wel een begrip onder de forumgebruikers hier, toen de ''freakacties'' nog niet bestonden, was deze winkel uniek met het aanbod van de vele verschillende importeurs. De hoeveelheid gratis vuurwerk die je toen bij je bestelling kreeg was altijd aanzienlijk. Heb hier toendertijd ook aardig wat jaren achtereen mijn vuurwerk gekocht. Als eerste kwamen ze destijds ook met kartonvoordeel, waarna vele andere winkels met een soortgelijk concept volgde.

Nu in deze tijd is de winkel nog steeds een begrip, niet zozeer meer voor ons als freaks, maar de normale consument is hier veelal te vinden, hier richt de RWVH zich dan ook al enige tijd op. Omzet is denk ik zo groot, die hebben ons als freaks al lang niet meer nodig.

Er is los van de freakwinkels echt niets voordelig aan deze winkel. Maar dat vind ik nog niet eens zo erg. Dat er geen kartonnen verkocht worden/werden is vrij bizar gezien de naam in de url.

Er is ook weinig verkocht tot dit moment merkte het aan afhaalnummer.

Back
Bovenaan