Rijswijkse vuurwerkhal

nee :p:bonk::p ik stond je te stangen, voor mij 1 winkel en dat is hier ook vanaf eerste jaar.
als ig verzorgende heb ik te druk om ouders waarvan 1 invalide is bij te staan die drukke dagen dus alles hier.

oke, nee zorgen maak ik mij niet ook vanaf 1e jaar klant.

enne rijswijk meen je dat nou meerdere winkels???

Ook al ben ik partijdig. Ik snap de vragen die gesteld worden. Echter heb ik vernomen dat je voor elk product punten krijgt, een grote verandering vergeleken met vorig jaar toen ongeveer de helft van het assortiment niet meetelde voor gratis vuurwerk. Daarnaast heb je ook de vrije keuze wat betreft gratis artikelen, dat is mij meer waard dan meer gratis artikelen.

Trouwens, ik denk dat als je creatief bezig bent dat je misschien nog wel meer eruit kan halen dan voorheen.

Klinkt als een goede actie met de punten, maar ik vond het altijd al goed geregeld met gratis vuurwerk maar dit maakt het denk nog leuker.

Voor de freak denk ik dat dit mischien beter kan zijn zelf je gratis vuurwerk in je mandje doen.
Meenemen naar volge d jaar.
En frits gaf altijd veel dus denk dat het wel goed zit.

Voor de freak denk ik dat dit mischien beter kan zijn zelf je gratis vuurwerk in je mandje doen.
Meenemen naar volge d jaar.
En frits gaf altijd veel dus denk dat het wel goed zit.

Dat komt wel goed, inderdaad wat bram95 zegt als je creatief aan het werk gaat kan het je meer opleveren dan de afgelopen jaren !!

Laatst bewerkt:
ja dat bedoel ik zeg bestel 800 mocht 25procent was 200 dus uitzoeken.
en dat het niet is 800 bestellen geen 25 procent maar sparen en dat het bijkt dat je zoveel spaarpunten nodig hebt voor een artikel dat het de helft is als verleden jaar.
Ben niet negatief ben wel nieuwsgierig vandaar.

Vorig jaar kon je voor 800 euro vuurwerk kopen en toch te weinig besteden voor gratis vuurwerk in staffel €35.- tot €40.-
Nog even geduld tot de webwinkel open is.

weet nog van voor gaande jaren er altijd een site online zwerfde die niet open was zonder prijzen maar wel een deel assortiment. Is deze nu ook al ergens in te zien ben wel weer benieuwd !

De oude site zwerft nog ergens rond maar de nieuwe die kan ik nog niets eens op een normale manier vinden.
Geduld is een schone zaak.

Klopt vind het maar geheimzinnig, zet gewoon de site online zonder dat je nog kan bestellen hadden we ervoor ook. Een stuk pagina om even een blik te geven, en folder is naar de drukker.
Zet het net als andere shops die nu open zijn met oa freakkorting gewoon online.
Kijken kan toch geen kwaad geduld wachten en wachten kan klanten kosten.

weet nog van voor gaande jaren er altijd een site online zwerfde die niet open was zonder prijzen maar wel een deel assortiment. Is deze nu ook al ergens in te zien ben wel weer benieuwd !

Dit jaar zoals voorafgaande jaren maakt mij dat niet uit, ik wacht geduldig op de shop, kom ik in tijdsnood wat ik niet denk, nooit gehad zijn er andere mogelijkheden. Ik ben altijd zo van graag of niet. Ik heb het te druk om ook daar kostbare tijd in te stoppen.

Het heeft ook een keerzijde stel je zet de folder online dan is de mailbox van de vuurwerkhal nokkie vol met vragen terwijl er nu nog tijd nodig is om alles goed voor te bereiden.

Take it easy neem een biertje

Klopt het dat de Tijswijkse vuurwerkhal vorig jaar de big 19 verkocht? Mocht dat zou zijn weet iemand of ze dat dit jaar dan weer doen?

Alvast bedenkt!

Alvast een voorproefje van de nieuwe folder.
Binnenkort komt de volledige folder online te staan.

12241296_965975330141020_4240602180408570112_n.jpg

normaliter is vuurwerkhal heel vlot nu is het haantje sneller.

Een beetje appels met peren vergelijken.
Wij maken onze eigen webwinkel en assortiment terwijl onze collega's een landelijke webwinkel gebruiken waarvan ze alleen de prijzen en het afhaalpunt hoeven aan te passen.
Omdat onze webwinkel nieuw en uniek is en zeker goed moet werken kan het iets langer duren voordat hij online komt.

ja in de opbouw en verfijning zit een bak werk vlammetje ik heb wel een site waar ook china red staat om te kijken wat er allemaal is. Maar volgens mij is Ed raket een beetje de weg kwijt of china red. Ik zie daar ook artikelen die van een andere fabrikant is, 5 euro 10 euro 19 euro verhogingen aan de prijs. Ben benieuwd maar anders gaat pappa mooi naar duitsland ben niet gek. Even goede vrienden.

Back
Bovenaan