Rijssen 28-8 0f 29-8

Het was inderdaad een leuke demo met hele mooie producten voor dit jaar. Ik vrees dat hier weer een "bijna" maand salaris aan op gaat :D. Ook bv het speciale plekje voor foto en video vond ik slim bedacht.

Vanavond ga ik de foto's even uitzoeken en zal ze daarna plaatsen.

Rubro en de pyromax schieter bedankt voor de gastvrijheid

Was leuk om je in elk geval een keer ontmoet te hebben :)

Ik heb me wederom prima vermaakt hoor! Een heerlijke demo gezienen die 25 gram....wat een prachtig verschil zeg! Die immortal gold is echt een bizar bruut blok(je) geworden...

Ik ben alleen bang dat mijn budget weer gigantisch zal slinken aan rubro :p haha

Karel, Ruud en Wim: bedankt voor de gezellige en mooie avond!

Ik ben ook weer thuis! Eigenlijk iets na 01.00 al, maar goed. Ik ben samen met Kuiper Koekange naar deze demo geweest. We werden zeer goed ontvangen. De catering was erg goed, allereerst complimenten hiervoor. Zowel het drinken als het eten was top. Heerlijk gegeten.
We zijn even de dummy's bij langs gelopen om te kijken wat er zoal nieuw was. Ik zag ook pijlen voorbij komen, ik ben benieuwd of we hier ook films van kunnen verwachten Wim? Dit had je je volgens mij voorgenomen, om alles op film te hebben. De knallers ben ik ook benieuwd naar.

Toen DarkSoul ontmoet om hem zijn single s'jes te overhandigen. Leuk je even gesproken te hebben DS :)

20 over 9, tijd om naar buiten te gaan. Had ik eindelijk mijn camera geparkeerd, konden we weer 20 meter opschuiven...

En toen was het genieten geblazen he. Zowel oude bekende topproducten gezien als nieuwe toppers. Ook af en toe een mindere, maar dat hoort erbij.

Het was een top avond. Ik ben blij voor Rubro dat de opkomst zo geweldig was en de sfeer kon ook niet beter.

Wim en alle medewerkers van Rubro bedankt voor een voor mij en mijn zoon onvergetelijke avond. De ontvangst was top geweldig gastvrij en super verzorgd nogmaals dank. En demo was ook geweldig super dat er voor ons enkel werd geschoten.:bye:

Heb een geweldige avond gehad gisteravond in Rijssen! :)
Bij aanvang werden we als liefhebbers prima opgevangen in de daarvoor beschikbare ruimte. Onder het genot van een hapje en drankje gezellig bijgepraat met liefhebbers en bekenden. Alles was tot in de puntjes geregeld.

Om 21.30 uur ging de demo van start. Zoals al eerder werd aangegeven, zou er vanaf 2 posities geschoten worden. Positie 1 met twee cakes tegelijk en positie 2 met één cake. Dit vond ik een prima opstelling en pakte ook goed uit. Er zat voldoende ruimte tussen zodat het prima te onderscheiden was.

Over de nieuwe producten kan ik kort zijn: top!
Vooral de cakes met 25 gram per shot maakte veel enthousiasme los. En terecht, want het zijn naar mijn mening stuk voor stuk pareltjes. Het was een aangename verrassing om zulke grote boeketten te zien uit consumentencakes. Ook de technische aspecten als burst, spreiding, consistentie en kwaliteit waren dik in orde. Ook de cakes met minder kruitinhoud presteerde goed. Mooie heldere kleuren met veel variatie. Toppers van deze avond ik de Killer Instinct, Spider King en het pronkstuk Immortal Gold, wát een prachtcake! De finale met een crackling muur van Secret Salute's bracht de demo tot een waardig einde.

Na afloop werd ons de mogelijkheid geboden om de producten te aanschouwen in de zaal. De cakes zagen er gelikt uit. Strakke labels met mooie vormgeving. Ook het technische verhaal en totstandkoming van de cakes was interessant om te volgen. Rond 0.30 uur was het helaas tijd om afscheid te nemen. Onderweg naar huis nog gezellig nagepraat met Pyroboy. Ik was intussen al begonnen om mijn whishlist voor dit jaar aan te vullen.

Hierbij wil ik Rubro Vuurwerk en organisatie hartelijk bedanken voor de gastvrijheid :)

Wim en Rubro bedankt voor de mooie demo er zatten schitterend nieuwe potten/blokken bij die ik zeker gaat bestellen. De finale was super zeker op het einde! Bedankt voor de gastvrijheid volgend jaar ben ik er ook weer bij. ik vind het jammer dat de leden geen naambordjes hadden kon ik zien wie ze zijn en als ik chat me ze verder vond ik het goed geregeld Top! Even bij praten met de freaks heb nu meer vrienden erbij!

Ja ja echt een geweldige demo met volop mooie produkten! en die finale met secret salutes...GEWELDIG:)
volgend jaar zeker weten weer aanwezig bij deze demo

Helaas was ik niet aanwezig gisteren. Zo te zien heb ik weer echt wat gemist! Gelukkig zijn er veel mensen geweest die alles vastgelegd hebben zodat ik ook kan genieten van de nieuwe producten. Wat is Nederland vooruitgegaan met het vuurwerk, Rubro heeft een de lat voor andere importeurs heel hoog gelegd, hopelijk volgen er meer met zulke mooie producten. Ik kan alvast beginnen met het maken van lijstjes!!

Ook ik heb dit helaas moeten missen.
had ik nou toch maar wat tijd gemaakt voor deze demo tjonge jonge.
de producten zien er goed uit, en ik heb hoge verwachtingen van de spullen met oud en nieuw. maar dit gaat vast goed komen.
ik ben benieuwd wanneer de prijzen etc compleet online gaan, en de online voorverkoop begint, ik kan niet wachten.

Zo dit beloofd veel zeg.
Kon er gister helaas niet bij zijn, maar ziet er echt super uit. Dit betekent dat de concurrenten ook flink aan de bak moeten.

Maar begrijp ik dat er vanavond ook nog een zelfde avond is als gister?

Die tweede datum zal als back-up aangevraagd zijn, er is maar 1 demo-avond en die is gisteren dus doorgegaan, vanavond geen vuurwerk daar. :wink:

niet iedereen kon het waarderen:
Rijssenaren klagen over vuurwerkshow

RIJSSEN - Veel inwoners van Rijssen klaagden dinsdagavond 28 augustus over de harde knallen van vuurwerk. Het bleek om een demo te gaan van Rubro Vuurwerk in Wierden, die werd gehouden op het parkeerterrein van Lucky in Rijssen.

Opnieuw een vuurwerkshow in Rijssen.
Vuurwerkverkopers kunnen zo live zien wat de vuurwerkproducten opleveren. Om zo een goede keuze te kunnen maken wat ze in het assortiment willen hebben.

Velen beklaagden zich over de geluidsoverlast via Twitter en Facebook. CDA-raadslid Isa Kahraman gaf zelfs aan hierover navraag te willen doen bij de gemeente. “Ben als raadslid niet blij met afsteken van vuurwerk op dit tijdstip. Ik kom hierop terug.”

De Rijssenaren die hier gisteren overlast van hebben gehad, kunnen dinsdag 4 september de lol weer op. Want dan wordt opnieuw van 19.00 tot 22.00 uur een vuurwerkshow gehouden op het parkeerterrein van Lucky, aan de Morsweg in Rijssen.

Voor beide shows zijn overigens vergunningen verleend door de provincie Overijssel

http://www.deweekkrant.nl/artikel/20...urwerkshow_136

Waarom moeten mensen meteen weer gaan klagen, ik begrijp dat echt niet. Take it like a man en gun een ander ook wat, verhuis anders maar een onbewoond eiland.

gisteravond weer een erg goede en gezellige demo gezien van Rubro.
mooi vuurwerk met vele nieuwe producten.
het eten smaakte ook weer erg goed,hoe bedenk je het :p
tja en de finale was dit jaar wel heel erg oerendhard.
verder waren er wel heel veel bekende gezichten,kortom top demo.
dank Wim,Rubro,en alle vuurwerk liefhebbers.

p1040225t.jpg

p1040226p.jpg

p1040227sc.jpg

p1040228w.jpg

p1040229m.jpg

Kende Rubro nog niet (shame), dus moest deze avond gewoon aanwezig zijn.
Dit mede dankzij de topics over Rubro op VWC en de positieve berichten.
Maar ook zeker omdat Wim dit op deze manier geregeld heeft voor ons als VWC.
Dat waardeer ik zeer in mensen. Toch een hoop werk. Aan de andere kant levert het een hoop goede product filmpjes op. Ik hou van win win situaties:)

Kwam daar aan en werd meteen hartelijk ontvangen. Werd aangevinkt op de lijst en door een volgend persoon met uitleg naar boven verwezen, met een schietlijst.

Boven kon ik een lekker sapje kiezen na de lange reis erg prettig:)

Al snel zag ik bekenden en ook onbekenden. Er zijn meer bekenden bijgekomen deze avond:)

Op het balkon konden we naar beneden kijken waar de winkeliers zich bevonden. Zag er erg netjes uit. Goed verzorgd, lekker eten, dummy´s, prima sfeer zo!
Maar ook voor ons werd goed gezorgd. Een snack ging rond!

Het personeel begeleide ons ook prima. De mensen zaten er bovenop, wie vwc was en wie winkeliers, vallen we zo op dan:)

We gingen uiteindelijk naar buiten om een plekje te zoeken. Het was nog lekker rustig. Zodoende konden wij als filmers en fotografen ieder een plek kiezen.

Niet lang daarna kwamen de winkeliers erbij. Tot iedereen een plek gekozen had begon de demo.

Was even wat onwennig gestart maar al snel nam de professionele aanpak en kwaliteit het over.

Heb erg mooie producten gezien, lekkere afwisseling, mooie kleuren, lekker geweld en soms ook heerlijk rustig.

Ben helemaal te spreken over deze avond, de producten/ kwaliteit en de sfeer.
Na de bizarre finale en met fluitende oren weer terug naar huis.

De nodige filmpjes zal ik ook gaan uploaden. Doordeweeks wat lastig, maar ze komen er aan:)
Dank Wim- Rubro- aanwezige vwc´ers en andere liefhebbers voor deze avond die ik niet had willen missen.

Hier alvast een drietal foto's van mijn zijde.

IMG_2036.jpg

IMG_2043.jpg

IMG_2041.jpg

Ik heb nog een aantal foto's van tijdens de show staan, maar door een heel snel photobucket houdt je die nog van mij tegoed

Ook leuk was het om te zien hoe Rubro laat zien aan de winkeliers dat zij door vuurwerkcrew.nl zijn uitgeroepen tot beste importeur 2011 met het beste product 2011.. erg leuk dat ze dit zo openlijk delen.. toch waardering voor de prijzen die wij elk jaar uitreiken!

13333314.8603baf8.560.jpg

Back
Bovenaan