Kende Rubro nog niet (shame), dus moest deze avond gewoon aanwezig zijn.
Dit mede dankzij de topics over Rubro op VWC en de positieve berichten.
Maar ook zeker omdat Wim dit op deze manier geregeld heeft voor ons als VWC.
Dat waardeer ik zeer in mensen. Toch een hoop werk. Aan de andere kant levert het een hoop goede product filmpjes op. Ik hou van win win situaties
Kwam daar aan en werd meteen hartelijk ontvangen. Werd aangevinkt op de lijst en door een volgend persoon met uitleg naar boven verwezen, met een schietlijst.
Boven kon ik een lekker sapje kiezen na de lange reis erg prettig
Al snel zag ik bekenden en ook onbekenden. Er zijn meer bekenden bijgekomen deze avond
Op het balkon konden we naar beneden kijken waar de winkeliers zich bevonden. Zag er erg netjes uit. Goed verzorgd, lekker eten, dummy´s, prima sfeer zo!
Maar ook voor ons werd goed gezorgd. Een snack ging rond!
Het personeel begeleide ons ook prima. De mensen zaten er bovenop, wie vwc was en wie winkeliers, vallen we zo op dan
We gingen uiteindelijk naar buiten om een plekje te zoeken. Het was nog lekker rustig. Zodoende konden wij als filmers en fotografen ieder een plek kiezen.
Niet lang daarna kwamen de winkeliers erbij. Tot iedereen een plek gekozen had begon de demo.
Was even wat onwennig gestart maar al snel nam de professionele aanpak en kwaliteit het over.
Heb erg mooie producten gezien, lekkere afwisseling, mooie kleuren, lekker geweld en soms ook heerlijk rustig.
Ben helemaal te spreken over deze avond, de producten/ kwaliteit en de sfeer.
Na de bizarre finale en met fluitende oren weer terug naar huis.
De nodige filmpjes zal ik ook gaan uploaden. Doordeweeks wat lastig, maar ze komen er aan

Dank Wim- Rubro- aanwezige vwc´ers en andere liefhebbers voor deze avond die ik niet had willen missen.