Rijssen 28-8 0f 29-8

Zou me graag aan willen melden, maar voor mij is nog onzeker of ik kan, zou het ***lig voor iemand anders vinden als er geen plek meer is en ik niet zou komen.Hopelijk hebben de mensen die zich aangemeld hebben daar wel over nagedacht hebben, zou vervelend zijn voor je collega freak.

Met hopelijk aanwezig bedoel ik natuurlijk dat ik goedkeuring en mail krijg van Wim.
Heb me op het laatst aangemeld om er zeker van te zijn dat er niks meer tussen kan komen en idd me plek verloren zal gaan:)

Ik heb ook gemaild en eergisteren de bevestiging gehad. Heb er onwijs veel zin in. Ik kom vanuit het noorden (via N34). Ik wil gerust iemand oppikken als het op de route ligt!

Aangemeld bij Wim, ik wacht nog even de bevestiging af, gezellig :)
Maar ben sowieso bij de demo aanwezig!

Ik heb me aangemeld en heb inmiddels ook de bevestiging mogen ontvangen :)
Ik heb er zin in! Eindelijk weer een demo :angel:
en aansluitend een meeting.

Zou me graag aan willen melden, maar voor mij is nog onzeker of ik kan, zou het ***lig voor iemand anders vinden als er geen plek meer is en ik niet zou komen.Hopelijk hebben de mensen die zich aangemeld hebben daar wel over nagedacht hebben, zou vervelend zijn voor je collega freak.

@Pyroboy26,
Deze reactie kan ik erg warderen.

Bij deze zet ik je dan ook op de lijst!!!!!
Gaan we over de limit, jij bent er bij, hoe dan ook .....als het je lukt natuurlijk.....als het niet lukt jammer (aanmelding zorg ik dan zelf wel voor.)

Gr Wim

Rubro Vuurwerk Nederland

Laatst bewerkt:
Beste mensen,

De aanmelding voor onze demo is gesloten.
Je kan je dus niet meer aanmelden!!

Ik zie jullie dinsdag om 20.45uur met 75 mede freaks.

Gr Wim

Rubro Vuurwerk Nederland

Niet iemand die vanuit tilburg, belgië of omstreken komt?...
Zou hier graag bij willen zijn... maarja, tis lekker verweg...EN ik zit met school :cry:

Moeilijke hobby op mijn leeftijd...

Kan er niet een lijst opgesteld worden,van wie er allemaal komt? Is mischien handig,voor als men elkaar is wilt spreken!

Kan er niet een lijst opgesteld worden,van wie er allemaal komt? Is mischien handig,voor als men elkaar is wilt spreken!

Ik heb wel een lijst, echter zijn dit losse mail uitdraai.

Dus ik zeg, zet het hier neer als je komt, en een ontvangst uitnodiging hebt ontvangen.

Sorry is mij net iets te veel werk in deze drukke tijd. Daarnaast wil ik niet zo maar ieder zijn naam op het net gooien ivm prive regels.
(hier gaan we dus zorgvuldig mee om)
Gr Wim

Rubro Vuurwerk Nederland

Back
Bovenaan