Rijssen 28-8 0f 29-8

wanneer mensen hier neerzetten dat ze komen wil ik er best een lijst van maken.. gooi ik daarna de post van iedereen weg zodat er één lijst ontstaat!

zoals gezegd.. ik heb niet de lijst die wim heeft.. dus iedereen die op de lijst wil moet hier evwn neerzetten dat ie erbij is.. dan zet ik dat in de lijst

zoals gezegd.. ik heb niet de lijst die wim heeft.. dus iedereen die op de lijst wil moet hier evwn neerzetten dat ie erbij is.. dan zet ik dat in de lijst

Excuus, had over je eerdere post heen gelezen. :) Tof dat je even een lijst samenstelt.

Oooooooooooow wat is dit vreselijk K.T! Kom je net weer weer van vakantie, zie je dat je een dag te laat bent met aanmelden voor de demo. Ben al enkele jaren Rubro fan. Weet nu weer eens goed wat balen is!!!! Iedereen die wel gaat: veel plezier en geniet van al het moois wat Rubro dit jaar weer gaat brengen!!!

Nou, ik denk dat je altijd even kunt proberen om met Wim contact op te nemen. Ik weet dat Wim de moeilijkste niet is... Of er nou 75 of 76 forummers komen maakt eigenlijk ook niet meer uit.

Da's balen Anco! Als het je om het bekijken van de producten gaat dan is er eigenlijk geen man overboord. Rubro heeft op het terrein voor genodigden ruimte gereserveerd voor de freaks. Vorig jaar was dat nog niet zo en stonden we met een grote groep naast dat terrein en hadden we zelf een drankje en hapje meegenomen. Het terrein is namelijk omgeven door een hekwerk maar alles is vanaf de straatkant prima te zien (en te filmen). Ook dit jaar zullen er ongetwijfeld genoeg mensen staan. Doe er je voordeel mee!

Het enige probleem vorig jaar vond ik dat je ff door de bomen heen moest filmen/kijken.
Uiteindelijk zul je echt genoeg zien als je gewoon 1 post in de gaten houdt of helemaal voor tegen het hek aan staat.
Het enige voordeel voor het kijken op het terrein is dat je geen last hebt van de bomen.
Greetzzz

houd er nu maar rekening mee dat wim daar wel aan gedacht heeft tjopper , hij heeft niet voor niks een apparte zaal voor de freaks geregeld :p

dus wees gerust het komt echt wel goed

grtzz

Mijn post was meer een reactie op post paar boven die van mij. Dat iemand te laat was met aanmelden en dat hij dus een mindere plek zou hebben.
Ik ben totaal niet ongerust omdat ik het idee wel heb dat Wim(ook al ken ik hem niet persoonlijk) de zaken wel goed voor elkaar heeft.

greetzzz

maar je kan er zo ook wel komen om te kijken? of moest je je perse aanmelden voor deze demo??

had dit topic over t hoofd gezien namelijk xD

Back
Bovenaan