Riakeo Nederland

Iemand een idee wat ze hier nou gebruiken om het aan te steken????
Zie het als een langzaam brandend sterretje, maar dan zonder de vonken.

Brand uit zichzelf, zonder bij te hoeven blazen om op te gloeien.
Heb het vaker gezien, maar nooit te koop gezien.

Die muggenspiralen branden inderdaad zoals wierook. Dit lijkt wat constanter. Maar hey, in China hebben ze alles in alle varianten 😇

• Like
Waarderingen: GMP

Iemand een idee wat ze hier nou gebruiken om het aan te steken????
Dat is een muggen vejaag cirkel. Soort wierrook die je aan 1 kant aansteekt en deze smeult dan langzaam op en verspreid dan rook en een luchtje waar muggen niet blij van worden. Worden op malta ook verkocht.

• Like
Dat is een muggen vejaag cirkel. Soort wierrook die je aan 1 kant aansteekt en deze smeult dan langzaam op en verspreid dan rook en een luchtje waar muggen niet blij van worden. Worden op malta ook verkocht.
In Frankrijk ook, met een terracota pot waar je ze inlegt.
Werkt echt heel goed tegen muggen. Zet dat ding onder de tafel en je hebt geen last van muggen die je normaliter lek steken (ik gebruik deze altijd als ik langs de Waal op een camping sta).

• Like

Importeren maar!!!!!
Wel een stotteraar. Raar dat Riakeo dweept met hun personeel en die inderdaad het schietritme in veel boxen strak en divers krijgen maar in eentje als dit waar het zo belangrijk is, het niet soepel doorloopt maar sputtert. Hebben we beter gezien. De kleurtjes zijn dan wel weer fantastisch natuurlijk 😍

Los van wat inmiddels niet meer toegestaan is in NL, zou ik Lesli op het hart willen drukken om flink bij Riakeo in te kopen. Topkwaliteit leveren doen ze sowieso, dus wat mij betreft ontwikkelen ze 1.4G versies van allerlei toppers die ze al in 1.3G hebben. Ook een budgetlijn zou ik een goed idee vinden, cakes rond de €20 per stuk ofzo. Of een Riakeo versie van de TDS400, stel je eens voor haha! Hangt er natuurlijk vanaf wat ze willen en kunnen ontwikkelen voor onze markt.

Back
Bovenaan