Riakeo Nederland

Ik heb nog geen riakeo gehad, dus daar dit jaar daar op in gezet. Cakes dan, want de compounds trekt bruintje niet.

Wel eens obv productfilms. Ze kunnen hun trucje erg goed, maar zou ze inderdaad eens willen zien met dahlia's, mines, kwalitatief goed wit/zilver, dat soort dingen.

Funke had aanvankelijk ook in de roos geschoten met hun funkenweide effect, maar is daarna wel doorgegaan met ontwikkelen - en nog steeds.. Tis jammer dat half China em inmiddels uitkotst..
prima keuze ,heb de toxic,cupido,outburst en 2 x eclypse verleden jaar strak aan elkaar doorgelust geschoten en was dikke prima ,ben zelf niet echt vd crackling anders is de riakeo 500 ook een leuke cake om erbij te hebben ,kwaliteit voor je geld dat zeker, en de beauty en de artificial zijn nog leuke betaalbare compounds als je toch iets meer kan/wil uitgeven :thumbup:

prima keuze ,heb de toxic,cupido,outburst en 2 x eclypse verleden jaar strak aan elkaar doorgelust geschoten en was dikke prima ,ben zelf niet echt vd crackling anders is de riakeo 500 ook een leuke cake om erbij te hebben ,kwaliteit voor je geld dat zeker, en de beauty en de artificial zijn nog leuke betaalbare compounds als je toch iets meer kan/wil uitgeven :thumbup:
Ik heb nu in bestelling staan;
1x eclypse
1x riakeo 500
1x toxic
1x outburst
3x cupido
1x zodiac

Ik zal vast de enigste zijn, maar ben wel een beetje uitgekeken ook al op Riakeo. Het zijn stuk voor stuk prachtige bakken met een erg hoog kwaliteitsniveau. Maar het is wel echt allemaal goud. Zo jammer en niet te begrijpen dat ze niet meer artikelen met kleuren maken. Want dat ze de kleuren goed onder de knie hebben laten ze keer op keer zien, maar graag eens zonder het goud erbij. En om nou in 90%van de artikelen het effect met de dikke dahlia ster te doen is ook erg zonde. Vind de artikelen los van elkaar echt geweldig, maar het lijkt zo ontzettend veel op elkaar, zonde.
En het nadeel met die mooie en kwalitatieve goud producten is dat je het eigenlijk niet met oud en nieuw af wilt steken want dan waait het 9 van de 10 keer te hard

Back
Bovenaan