GMP
VWC lid
Ik heb em dit jaar toch maar besteld. Iets met fomo.Exact mijn gedachte, enkel gebaseerd op de films. Ook op de laatste film van Bakker023 lijken de effecten mooi maar wat compact te zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb em dit jaar toch maar besteld. Iets met fomo.Exact mijn gedachte, enkel gebaseerd op de films. Ook op de laatste film van Bakker023 lijken de effecten mooi maar wat compact te zijn.
29,95 voorverkoop maar in freak nu wel te krijgen voor 24,95.Is die dit jaar weer € 25,- ?
Ik vind de beelden van deze cake dus geen recht doen aan de ervaring. De crackling pistils hebben in het echt hele mooie dikke uiteinden. Op video komt die niet zo goed over als in het echt. De wind drukte hem ook wel wat helaas. Maar lang verhaal kort, hij staat weer in bestelling dit jaar.
Vorig jaar 24,95 bij boxum in vollenhove. Ben benieuwd wat hij daar dit jaar mag kosten, ze zijn daar vaak erg scherp met de prijzen alleen wel laat met online gaan.Voor €25 zeker!
Al zijn er steeds minder shops waar hij voor dat geld beschikbaar was (of is). €28-30 lijkt meest voorkomend te zijn. Nog steeds een acceptabel prijs/kwaliteits niveau.