Revelation

Had toch iets meer verwacht na het demo filmpje, vond dat de effecten erg snel weg waren en niet zo veel blinkers. De burst en de boeketgrootte is wel goed!

Gekregen/gekozen ter vervanging van de Massive. Is prima bevallen. Mooie cake met grote boeketten.
Filmpje per 2 geschoten:

Prachtige bak! Geweldig grote effecten, mooie kleuren, goed tempo. Wat een topper!!

Zoals je ziet zijn de blinkers matig en de kleuren ook, het is eigenlijk van beide kanten half uitgevoerd. Maar de crackling mine is bijvoorbeeld wel erg fel! En de boeketten zijn ook groot, met een harde burstknal. Al met al vind ik de Massive wel beter.

Blijf het een teleurstelling vinden hoopte op een goeie blinker cake, had cakes die als bijzaak blinker hadden en beter waren.

Was in het echt toch wat minder indrukwekkend dan op de productvideo. Beetje eentonig ook.
Desondanks wel genoten van deze cake :)

Jwtjuh :bye:

Vind persoonlijk ook de blink erg tegen vallen in deze cake. Maakt het toch een gevalletje 'net niet' voor mij.. Er zijn vergelijkbare cakes op de markt waar het effect beter is uitgewerkt.

Had hem afgelopen jaar per drie geschoten...eerst een en daarna twee tegelijk. Prima cake met grote boeketten hoor :thumbsup:

Ik vind het totaal niet storend dat hier de blink wat sneller weg is. De burst en effectgrootte vind ik super hierbij. Ik neem hem er weer bij dit jaar.

Ik vind het totaal niet storend dat hier de blink wat sneller weg is. De burst en effectgrootte vind ik super hierbij. Ik neem hem er weer bij dit jaar.

Zo zie je maar dat iedereen er weer anders naar kijkt. Het zou wel perfect zijn geweest als de blink wèl goed zou zijn zoals op het demo filmpje. Samen met de dikke burst en het grote boeket had deze cake de Massive wel even achter zich gelaten ( al kan ie qua kleur daar ook niet aan tippen ).

Zo zie je maar dat iedereen er weer anders naar kijkt. Het zou wel perfect zijn geweest als de blink wèl goed zou zijn zoals op het demo filmpje. Samen met de dikke burst en het grote boeket had deze cake de Massive wel even achter zich gelaten ( al kan ie qua kleur daar ook niet aan tippen ).

Klopt helemaal. Bij deze is de burst en effectgrootte weer beter dan bij de Massive. Ik neem ze ook gewoon allebei, haha!

Back
Bovenaan