Revelation

Ik kan deze niet meer vinden op underground vuurwerk. Heeft hij een andere naam gekregen? Zo niet, bij welke andere grote winkel is hij nog meer te verkrijgen? Ik kan hem niet vinden in mijn buurt. (amersfoort/apeldoorn)

Groeten!

Ik kan deze niet meer vinden op underground vuurwerk. Heeft hij een andere naam gekregen? Zo niet, bij welke andere grote winkel is hij nog meer te verkrijgen? Ik kan hem niet vinden in mijn buurt. (amersfoort/apeldoorn)

Groeten!

Site Underground is sinds 6 December gesloten je moet mazzel hebben als sommige winkels beetje voorraad hebben... Succes!

Groeten!

Underground webshop is al een tijd gesloten!

Ze worden altijd per volle doos geleverd door Wolff dus als die niet een hele doos heeft verkocht via de site dan heeft die er vast wat over. Gewoon even bellen of mailen dan weet je het zo.

Dutch fireworks in Tiel heeft ze!
Mooi centraal in het land:)

Staan niet op de site / webwinkel.

PM??

Groet,

Bob1

Ik vond het een redelijk goede cake, maar anders dan ik op het demo filmpje had gezien. Het waren niet echt zuivere blinkers en ze vervlogen heel snel. Viel me iets wat tegen, dus niet voor herhaling vatbaar. De crackling mine voegde trouwens wel wat toe.

Ik vond het een redelijk goede cake, maar anders dan ik op het demo filmpje had gezien. Het waren niet echt zuivere blinkers en ze vervlogen heel snel. Viel me iets wat tegen, dus niet voor herhaling vatbaar. De crackling mine voegde trouwens wel wat toe.

Ben ik met je eens. Wel ongekend goede burst en boeketgrootte!

Ben ik met je eens. Wel ongekend goede burst en boeketgrootte!

Ja dat zeker! Maar ik moet ook zeggen dat ik verwend ben, ik had dit jaar namelijk allemaal erg goede cakes. En ik verwachtte zoiets als de Massive door het demo filmpje en dat was het zeker niet. Het was meer kleur dan blinkers. Achja, leuk om een keer gehad te hebben! Zoals jij al zegt, de burst en boeketgrootte is zeker goed.

Dit was 1 van de toppers van de avond, eerst 1 toen 3 tegelijk!

Ik heb hetzelfde gedaan, aan het begin van de show. Heerlijk die snelheid en massaliteit/chaos van 1 naar 3 cakes. :bonk:

Dit ook gedaan met Return of the Phoenix als aankondiging van de finale cakes (ff iedereen wakker schudden). Dat was een herrie :p

Back
Bovenaan