Return of the Phoenix

Vaste prik in het assortiment en ik besloot uit besparingsmaatregelen om deze dit jaar over te slaan. Maar ik op het laatste moment van de freakactie bij Bredavuurwerk het toch niet over m'n hart krijgen om deze dit jaar niet te hebben. Vooral niet voor zo'n superprijs! Echt heerlijk om deze cake per minimaal 2 te schieten, moet je nagaan met een karton tegelijk. Een paar knalcakes er doorheen rammen en je hebt alle aandacht na 00.00 jouw kant op.

Ik verheug me er ook op mannen, wil er zowiezo de Turbo (Jorge) doorheen gaan rammen.
Hoe ik het precies weg ga knallen weet ik nog niet helemaal, maar het moet een mooie afsluiter gaan worden.

Het was een flinke hap uit mn skeere budget :D

Ik verheug me er ook op mannen, wil er zowiezo de Turbo (Jorge) doorheen gaan rammen.
Hoe ik het precies weg ga knallen weet ik nog niet helemaal, maar het moet een mooie afsluiter gaan worden.

Het was een flinke hap uit mn skeere budget :D

Ik ga een karton tegelijk schieten, samen met 24x matrix! Ben benieuwd!

Lekker vlammen met die hap! Jammer dat het geen salute cake 2 zijn... zou me toch weer een bizar fenomeen worden! Maar de Matrix klapt ook heerlijk, ik hoop dit jaar trouwens nog steeds. De Return of the Pheonix is echt perfect voor de combinatie fluit en knal, omdat de fluit niet hard genoeg is om over de knal heen te gaan. Maar lekker heerlijk rauw!

Lekker vlammen met die hap! Jammer dat het geen salute cake 2 zijn... zou me toch weer een bizar fenomeen worden! Maar de Matrix klapt ook heerlijk, ik hoop dit jaar trouwens nog steeds. De Return of the Pheonix is echt perfect voor de combinatie fluit en knal, omdat de fluit niet hard genoeg is om over de knal heen te gaan. Maar lekker heerlijk rauw!

Klopt, salute cake 2 was er helaas niet meer voldoende. Matrix goede ervaringen mee. Hoeft ook niet super hard te knappen, knal en fluit van de phoenix is sowieso gouden combi, chaos is al voldoende van de knal.

Komen weer mooie projecten en films aan dus!
Hierbij een karton ROTP met 10x Hoogmoed tot slot, gewoon even lekker herrie trappen.
Je ziet er eerst 2 rustig gaan en dan 6.

Geniet van jullie projecten, het is prijzig, maar het is het waard! :D

Waanzinnig weer Mike! Ik ga gelijk even kijken wat ik hier bij de plaatselijke Wolff- dealer kan bestellen.

Heerlijke film Mike. De tijdsduur van deze cake is ook vrij lang, waardoor hij vrij irritant begint te worden, zelfs zo op film. Geweldige cake.

Ik had dit jaar Return of the phoenix (2x2) gecombineerd met de Evolution red ghosts (4x1). Dat was mega! Duurde lekker lang, maar verveelde geen moment!

Had em ook weer na een jaartje afwezigheid. Ditmaal 4x. Twee keer los geschoten rond half 1 en een kwartiertje later. En een keer per 2 tegelijk op een rustig moment om 23:00 :cool: Nadat bekend was dat de Viper niet zou komen was ik extra blij met deze 4 Phoenixjes, wat een herrie maken ze toch.
Filmpje van een losse volgt nog zodra al het beeldmateriaal is verzameld :)

Back
Bovenaan