Return of the Phoenix

Twee van besteld. Heb zie nog nooit gehoord of gezien. In een ver verleden wel een andere cake gehad die een soortgelijke fluit had. Die was alleen levensgevaarlijk. Ik ben benieuwd hoe deze de aandacht gaat trekken op het plein! Ik kijk er wel naar uit. Waarschijnlijk begin ik met deze fluitbatterij.

Whhhhhhhyyyyyy??!¿
Ik vond het juist zo'n mooie naam, als in 'return of the [het fluitgeluid] phoenix'.
Toch jammer.
Wordt de volledige underground serie opnieuw gelabeld?

Dit is een omlabeling die word verkocht bij Wolff dealers buiten de Underground site om. Dus met gratis vuurwerk erbij, in plaats van niks. Ik heb hem al gezien voor €22,50. Dus voor als je geen underground dealer hebt in de buurt zou dit een uitkomst zijn.

Return of the Phoenix

Dit is een omlabeling die word verkocht bij Wolff dealers buiten de Underground site om. Dus met gratis vuurwerk erbij, in plaats van niks. Ik heb hem al gezien voor €22,50. Dus voor als je geen underground dealer hebt in de buurt zou dit een uitkomst zijn.

Wat dacht je van alleen verkrijgbaar bij een aantal vestigingen van Intratuin????

Bob1

Ik heb er ook maar 2 besteld, ben toch wel nieuwsgierig geworden. Zijn volgens mij wel leuke herriebakken voor in een projectje. Misschien in combinatie met een X-treme whistler.....:idea:

Lang zitten twijfelen over welke fluitbak ik nou zou aanschaffen, maar gisteren het filmpje van deze bak nog eens bekeken en toch deze maar gehaald. Hij klinkt goed :cool:

Heb er dit jaar weer 5 van besteld, beste fluitbak van 2015/2016 als je het mij vraagt :thumbup:
Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. €20,- is echt geen geld voor een bak als deze!!

Jwtjuh :bye:

Heb hem er dit jaar ook weer bij. Moet zeggen dat ik afgelopen jaar zo druk was dat ik hem een beetje gemist heb. Dit jaar eens goed van genieten.

Heb er dit jaar weer 5 van besteld, beste fluitbak van 2015/2016 als je het mij vraagt :thumbup:
Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. €20,- is echt geen geld voor een bak als deze!!

5 stuks, dat moet een flink fluitfestijn worden! Ga je er meerdere tegelijk schieten? Als je nog een goede fluitcake zoekt dan is de Ultimate Screamer (Orange Label) ook een aanrader. Die is echt ontiegelijk hard en misschien leuk ik combinatie met de ROTH?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrokegel.

Ik heb er ook maar 2 besteld, ben toch wel nieuwsgierig geworden. Zijn volgens mij wel leuke herriebakken voor in een projectje. Misschien in combinatie met een X-treme whistler.....

Tegelijk? Of na elkaar?

De 2 Return of the Phoenix tegelijk met de whistler erbij. Of valt die in het niet erbij?

5 stuks, dat moet een flink fluitfestijn worden! Ga je er meerdere tegelijk schieten? Als je nog een goede fluitcake zoekt dan is de Ultimate Screamer (Orange Label) ook een aanrader. Die is echt ontiegelijk hard en misschien leuk ik combinatie met de ROTH?

Inderdaad een leuk ding die Ultimate Screamer. Weet nog niet wat het gaat worden. Traditie is bij mij elk jaar een knal/fluit project, maar was niet zo tevreden over het project van afgelopen jaar dus houd het dit jaar denk ik bij per stuk afsteken. Filmpje van project hieronder. Zaten ook een aantal Return of the Phoenix in verwerkt, maar een beetje te heftige finale :bonk::bonk:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrokegel.

Ik heb er ook maar 2 besteld, ben toch wel nieuwsgierig geworden. Zijn volgens mij wel leuke herriebakken voor in een projectje. Misschien in combinatie met een X-treme whistler.....

De 2 Return of the Phoenix tegelijk met de whistler erbij. Of valt die in het niet erbij?

Ik heb geen idee, twijfel daar zelf ook over. Totaal andere sound. Ben bang dat het een gekke combi is. Aan de andere kant: herrie is herrie!

Back
Bovenaan