Return of the Phoenix

Is deze nog voor een mooie freakprijs ergens te scoren? Outlet voor 32,50 zie ik, ergens nog beter? Of een alternatief voor een howling cake?

Hierbij de kartonnen versie die ik toch iets minder vond.
Maar niet slecht

Hij is zeker wat minder geworden, maar da's helaas inherent aan het karton verhaal. Ik ben in ieder geval blij dat Wolff met deze cake nog een knappe fluitbak heeft, dat zie je bijna nergens meer. Daarom staat die ook gewoon weer dit jaar in de straat te vlammen!

Inderdaad, zeer goede howling cake dit, vorig jaar de karton variant als vervangend product gehad, samen met de cairo geschoten maar kon geen verschil merken met de vorige versie. In de avp stream vertelde Lucas (Importeur Wolff) dat ze bezig zijn met een nieuw howling product.. Wie weet een wat ze nog weten te maken

Hierbij de kartonnen versie die ik toch iets minder vond.
Maar niet slecht

Is inderdaad niet slecht deze versie, ben allang blij dat er uberhaupt nog een rauwe fluitbak beschikbaar is .

Heb zelf voor dit jaar een karton besteld omdat ik dacht dat deze er volgend jaar uit gaan vanwege kooi, maar blijkbaar zit hier toch geen kooi omheen dus hopelijk volgend jaar gewoon weer te bestellen .

Inderdaad, zeer goede howling cake dit, vorig jaar de karton variant als vervangend product gehad, samen met de cairo geschoten maar kon geen verschil merken met de vorige versie. In de avp stream vertelde Lucas (Importeur Wolff) dat ze bezig zijn met een nieuw howling product.. Wie weet een wat ze nog weten te maken
Ik had de stream ook gekeken en dacht precies hetzelfde. Ben benieuwd waar ze volgend jaar mee komen

Back
Bovenaan