RedWire - Viva Las Fallas

Zou deze heel graag nog aan de collectie toevoegen want je hebt gewoon een volledige show. Hij moet alleen nog wel in het budget passen.

Wat. Een. Doos. Echt de mooiste uitstraling die ik op vuurwerk heb gezien. Alleen daarom scoort ie al ontzettend hoog bij mij. Zeer benieuwd hoe hij in de straat is, steek deze mooi voor 00:00 af en in alle rust van te genieten.

Bij TP gewoon als eerste van de giga boxen uitverkocht, wat een beest is dit zeg...hernia gegarandeerd.

En zoals Omepje hierboven aangeeft, werkelijk een prachtige omdoos. Waren dezeafbeeldingen niet geschoten door member Stefanvs?

thanks voor de leuke reacties.
Yes klopt , als ik volgende week tijd heb zal ik ff kijken of ik de originele foto's kan vinden en uploaden.

thanks voor de leuke reacties.
Yes klopt , als ik volgende week tijd heb zal ik ff kijken of ik de originele foto's kan vinden en uploaden.

Dat zou top zijn. Want hoewel oud en nieuw voor de deur staat beginnen de kriebels voor Fallas al zeker te komen.

Ziet er fantastisch uit ja, alleen daarvoor zou je hem al willen.
Niet gekocht, maar ben razend benieuwd naar straatfilms.

Helaas deze box niet geschoten van de week, vond hem te speciaal om hem half in de mist weg te schieten. Helaas geen film van gemaakt dus, wel een paar foto's van deze geweldige uitstraling:

012b4791-300f-41ba-a54b-2fc27d2b12c7.jpeg

cfbec0b9-01b8-4dd9-9372-0bcca9b35021.jpeg

e36537b5-8db9-41d1-9f61-61ddaccbfe98.jpeg

c3fe7dc6-db92-4ba7-a1fe-3aa26527a017.jpeg

En ook ik had hem weten te bemachtigen, alleen al vanwege de doos... maar ook hier is hij blijven staan vanwege de mist. Juist deze bak met de vele tails leken mij geweldig, maar niet als het zou wegvallen in de mist. De omdoos heb ik trouwens al veiliggesteld en staat bij mij thuis, ik kan er geen genoeg van krijgen. Schitterend! Wat een beest is het trouwens ook, niet normaal!

Jakhal thanks voor je reactie en sorry voor mijn late reactie !
als het goed is het geregeld en kan ik eind december een dummy ophalen bij een winkelier :-)

Ik zie dat ik hier nog niet heb gereageerd, maar daar komt nu verandering in. Deze box heb ik deze jaarwisseling eindelijk kunnen schieten nadat hij vorig jaar is blijven staan door de mist. En wat ben ik blij dat ik hem heb kunnen ervaren zonder belemmeringen. WAT EEN BOX! Ontzettend gaaf blok met een mooie variatie aan effecten, tails en schiettempo. Ontzettend gave combinaties, mooi tempo van te kunnen genieten en een ontzettend breed effect. Heel vet product! Prijzig is 'ie zeker, maar gaaf ook!!

Op film komt hij ook zeker heel goed over. Echt een mooie show zit erin, van alles wat. Toch maar eens over nadenken.

Ik zie dat ik hier nog niet heb gereageerd, maar daar komt nu verandering in. Deze box heb ik deze jaarwisseling eindelijk kunnen schieten nadat hij vorig jaar is blijven staan door de mist. En wat ben ik blij dat ik hem heb kunnen ervaren zonder belemmeringen. WAT EEN BOX! Ontzettend gaaf blok met een mooie variatie aan effecten, tails en schiettempo. Ontzettend gave combinaties, mooi tempo van te kunnen genieten en een ontzettend breed effect. Heel vet product! Prijzig is 'ie zeker, maar gaaf ook!!

Jaimy bedankt voor het delen van je video, wat een mooi blokje zeg, helaas bij mij in de buurt nog niet voorbij zien komen maar als ik hem ergens tegen komt zal ik er zeker over nadenken !!

Enorm van deze dikke bak genoten, wat een topper zeg. Heeft alles in huis, mooie sierlijke tail, mooie spinners en dikke effecten. Hij is prijzig inderdaad, maar in een freakactie is hij zeker aan te raden.

Prachtige film van een prachtige box. Ideaal weer tijdens het schieten zo te zien. Komt op de lijst:blink:

Back
Bovenaan