RedWire - Red Wire Autograph Box

Ik schoot deze 1x voor 2x de Red Maroon. Achteraf had dit andersom gemoeten. Deze had door het opbouwende tempo en bredere boeketten zoveel meer indruk dan 2x de Red Maroon.

Ook hier gaat hij weer op de lijst.

Wauw! Wat een film Jakhal. Komt zeer goed over zeg, een soort Red Maroon 3.0. Deze gaat direct op de lijst voor komend jaar. Deze moet erbij!

Deze box zag ik in december tijdens een winkeliersdemo en dat was voor mij toen één van de toppers van de avond. Enorm heldere rode lichtkogels die relatief lang blijven hangen. Geweldige burst en erg goede spreiding van de boeketten en dan als toetje ook nog eens een super dikke finale cake die ineens alle 36 schoten tegelijk lost. Ongekend en echt super helder en indrukwekkend. Ik was dan ook erg blij dat ik deze ook in de straat heb mogen bewonderen. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn voorkeur normaliter eerder uitgaat naar een box met iets meer variatie, maar daar heeft de Autograph Box verandering in gebracht. Het tempo is perfect, de lucht blijft continu gevuld en ook de pauzes tussen de compounds waren vrijwel te verwaarlozen (dik pluspunt). De lichte mist zorgde ervoor dat de complete lucht rood werd opgelicht en dat was zeer indrukwekkend en al helemaal toen het finale salvo de lucht werd ingeschoten. Absolute aanrader en het filmpje volgt binnenkort.

20200101_011853.jpg

Weinig films nog, hopelijk volgen er nog een paar, want deze is wel heel fijn om te kijken. Red Maroon nu meerdere keren gehad, is er nu uit, maar dit is gewoon een verbeterde vervanger, zeker op de lijst voor volgend jaar!

Verbeterde versie van de Red Maroon! Heb deze als een van de laatste boxen gekocht en was echt een topper!

Ziet er goed uit zeg! Dank voor je film! gaat hier meteen op de lijst en wel 2 maal.

Had eerst een mooie vervanger gezien voor deze, maar budget technisch toch maar geannuleerd. De Red Wire Autograph Box komt er dus wel, dan wel in de losse verkoop halen.

Laatst bewerkt:
Hierbij een straatfilm van de Autograph Box. Helaas geen 4k, want heb gewoon met mijn telefoon gefilmd. Al geeft de video wel een prima indruk van de prestaties van deze box.

Ik heb het al eerder gezegd, maar heb echt enorm genoten van deze box. Knalrode felle lichtkogels (China red bursting, volgens de doos) die relatief lang blijven hangen, prima burst en een heerlijke spreiding. Kortom, echt een aanrader en deze zou ook in een show zeker niet misstaan. Wel een klein puntje: het lont en het lontcover zitten zowat helemaal onderaan de cake. Het idee bij een compound is om de box in de doos te laten staan, maar dit kan dus niet. Wellicht handiger om het lont en het lontcover bovenop de cake te plaatsen.

Hierbij een straatfilm van de Autograph Box. Helaas geen 4k, want heb gewoon met mijn telefoon gefilmd. Al geeft de video wel een prima indruk van de prestaties van deze box.

Ik heb het al eerder gezegd, maar heb echt enorm genoten van deze box. Knalrode felle lichtkogels (China red bursting, volgens de doos) die relatief lang blijven hangen, prima burst en een heerlijke spreiding. Kortom, echt een aanrader en deze zou ook in een show zeker niet misstaan. Wel een klein puntje: het lont en het lontcover zitten zowat helemaal onderaan de cake. Het idee bij een compound is om de box in de doos te laten staan, maar dit kan dus niet. Wellicht handiger om het lont en het lontcover bovenop de cake te plaatsen.

Zit deze dan niet in een zipper box? Meestal als het lont aan de onderkant zit kan je de doos netjes afscheuren.

Zit deze dan niet in een zipper box? Meestal als het lont aan de onderkant zit kan je de doos netjes afscheuren.

Nee, deze zat helaas niet in een doos met scheurrand. Wel een prachtig design van de omdoos trouwens en daarin zat nog een doos zonder print waar de compound inzat en daar was ook geen scheurrand aanwezig. Voor mij totaal geen probleem. Weet wel hoe ik met beleid een compound uit een doos haal, maar kan me voorstellen dat het voor de normale consument wat onhandig is. Bedoel het verder niet negatief, want nogmaals dit was echt een geweldenaar.

Is er iets met het rood dat eerst Mania dat zo inzette en nu RedWire? Iets met spreiding/dikte/hangtime tov andere kleuren?

Persoonlijk vind ik deze nog een tandje beter dan de red maroon om eerlijk te zijn! Prachtig rood en die finale is om van te smullen zeg!

Ik heb hem op de lijst voor volgend jaar staan. Voor dit jaar had ik al een andere box in bestelling staan. 2x de oude red maroon en 1x de angry red hornet. Had die afgelopen jaar besteld, maar die dus maar een jaartje verplaatst...

Ik heb hem op de lijst voor volgend jaar staan. Voor dit jaar had ik al een andere box in bestelling staan. 2x de oude red maroon en 1x de angry red hornet. Had die afgelopen jaar besteld, maar die dus maar een jaartje verplaatst...

Dat is een hele fijne combinatie. Heb zelf ook de Red Maroon met de Angry Red Hornet geschoten en flink genoten.

Dit jaar tweemaal de autograph box op de lijst. Op video's doet hij niets onder voor de Red Maroon, dus ik ben benieuwd.

Zou deze box ook graag in diverse kleuren zien. Lijkt me erg gaaf.

Vorig jaar in zoetermeer kwam deze echt heeel goed naar voren. Echter niet 1 op 1 beter dan de red maroon, want dat zilver hierin is ook echt wel een lekkere toevoeging wat de autograph niet heeft.

Back
Bovenaan