RedWire - Red Wire Autograph Box

Deze bak vond ik op film niet echt overtuigend, maar na vanavond in mijn eigen Sweetlake ben ik helemaal om. Deze bak was echt geweldig, op het filmpje valt hij echt in het niet, live is echt het omgekeerde.. Pure klasse dit, gewoon kijken en genieten, dat is wat ik vanavond heb gedaan.

Na vanavond deze live te hebben gezien, begin ik te twijfelen of ik er goed aan gedaan heb om een red maroon op de kop te tikken. Prijstechnisch natuurlijk wel. Maar... deze was erg lekker.

Hele gruwelijke box! Lijkt wel een dik profblok joh, zo vol en de lange hangtime. Ik ben benieuwd of dit productie is.

Het kan zijn dat de nieuwe producten samples waren. Op de FB van Vuurwerkzoetermeer staat een video waarbij alle producten voor de show worden getoond. Alle nieuwe producten zitten in een blanco doos met alleen een productnummer erop. Zo komt ook 3640 langs, de Autograph Box..
Alle bestaande producten zitten wel in een omdoos. De Sweetlake Locomotion lijkt wel productie.

Maar goed, in theorie kunnen ook gewoon de omdozen toevallig bij deze artikelen eraf zijn gehaald:p

Nee, Rico, dat is niet zo. RedWire heeft om alle compounds een saaie doos met alleen het productnummer erop. Dat is de binnendoos zonder kooi. Zo worden ze gewoon verkocht.

Dit was gisteren een hele vette box! De rode sterren zijn super helder en branden super lang! Echt de hele straat licht rood op! Ik vind hem nog net iets beter dan de Red Maroon. Toch wel opvallend dat dit effect zo slecht over komt op de oude demofilms van augustus. Toen viel niemand deze box op, maar nu opeens blijkt het een topper te zijn!

Beter goed gejat dan slecht verzonnen :thumbup: Nu Red Maroon er uit is wordt dit een optie, al steekt de 100e wel wat voor een korte single effect box

Hij oogt zo wel heel erg vet hoor. Zeer goede vervanger voor de Red Maroon. Effecten zijn wel echt dieprood en blijven lang hangen, top bak dit hoor.

Wat een pracht box zeg. Was mij nog niet opgevallen, maar een Red Maroon 30mm versie... heerlijk. Op film oogt het rood ook echt diep rood, het tempo is prima en dat laatste salvo, smullen!

Was een mooi blok om te zien gisteren in Zoetermeer, zeker die finale is vet. Moet wel eerlijk toegeven dat deze waarschijnlijk voor de gemiddelde consument wat saai is. Echt een freak ding dus.

Schitterende bak!
Goede burst zo te horen en erg mooi dat er ingezet wordt op een enkel effect.
Lijkt mij een mooie en waardige vervanger van de red maroon.
Kan er zomaar nog eens bijkomen hier in de straat.
4 green flashings erachteraan tegelijk en je hebt een mooi showtje in de straat.

Boahhh dit was echt een topper, de spreiding was echt enorm. Ben echt blij dat ik deze nog op het laatste moment erbij heb genomen. Film volgt

Boahhh dit was echt een topper, de spreiding was echt enorm. Ben echt blij dat ik deze nog op het laatste moment erbij heb genomen. Film volgt

Ben erg benieuwd. Ik had em al op de wenslijst gezet voor 2020/2021. Tip voor rood: Splitting Red van Weco!

Back
Bovenaan