Red Night Fire

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Red Night Fire
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 126 schoten
Effectomschrijving: ...
Afmeting:
Max. tube diameter: ...
Tijdsduur: ... sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: ...
Adviesprijs: volgt
Voorverkoopprijs: ...
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

Bekijk bijlage 66800

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat klinkt zeker goed dan zeg, de Blue Nightfire is een topper dus die in het rood is meer dan welkom.

Deze maar goed in de gaten houden, klinkt bijzonder veelbelovend. Als de salutes ook hetzelfde klinken:D

Wat ik gisteren heb begrepen toen ik bij Wolff was zou dit een op een de Blue Nightfire zijn maar dan in het rood.
Dat belooft wat moois dus :)

De hoop was er al toen ik de naam zag, dit klinkt extra goed!
Toch lekker om een nieuw product op de lijst te zetten weer, kijk erg naar deze uit.

Begin al weer een beetje dat prettige gevoel te krijgen bij dit soort nieuws. Kom maar door met filmmateriaal. :wink:

Gaaf! Dit jaar laat ik hem wel even liggen ivm budget, maar de blue night fire gaat er zeker komen dit jaar

Jeetje wat is dit een tegenvaller haha . Burst is er niet, grote van boeketten is er ook niet, geen salutes.. ik zou hier niet meer dan 80 voor willen neerleggen. Heel jammer, keek er naar uit.

Valt wat tegen inderdaad.. vooral de dikke salutes maakten de Blue Night Fire en die zijn er nu uitgehaald bij deze rode variant. En de prijs is natuurlijk absurd, zelfs al zou daar nog ( grote ) korting vanaf gaan.

En zo valt het zusje van de topper een beetje tegen. Jammer van de salutes, die maakten echt de blauwe variant.

Jammer van de salutes en de prijs. Zelf zou ik hier niet meer dan 100 euro voor uitgeven, gelukkig zijn er genoeg andere mooie items te koop tegen een betere prijs, al denk ik dat het in de toekomst heel goed zoeken is om ergens nog goedkoop (lees: betaalbaar) vuurwerk te scoren. :(

Vind de box zelf wel heel gaaf, zou hem hier wel in de straat aan het werk willen zien. Vergelijk je hem met de Blue Night Fire dan valt hij idd wat tegen.

De mines waren mooi maar de boeketten wat zwak en zonder salutes is het niet zo boeiende box. Maar dat heb je ook met de Blue Night Fire, de salutes maken 'm echt want de boeketten zijn daar ook niet heel groot/boeiend. Ben benieuwd of die daar ook uit zijn, ik neem aan van wel.

Voor zover het wat toevoegt tegenover bovenstaand filmpje, op 11:58 gaat ie

Back
Bovenaan