Ik heb er 3 gekocht. 1 om te stoken en 2 om te bewarenIk denk dat dit een goed verkocht maar weinig gestookt product gaat worden
Volgens mij kun je er gewoon beter gelijk twee kopen dan heb je er in ieder geval één om te stoken.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er 3 gekocht. 1 om te stoken en 2 om te bewarenIk denk dat dit een goed verkocht maar weinig gestookt product gaat worden
Volgens mij kun je er gewoon beter gelijk twee kopen dan heb je er in ieder geval één om te stoken.
30 euro veel? Dan heb je de achtergrond ervan niet begrepenIk wacht eerst wel echt af of ie echt in deze hoedanigheid geleverd wordt. Dus niet met glossy labels oid. Dan pas zal ik de keus maken, alhoewel ik t een hele beste prijs vind voor een meterpakket.
30 niet maar dan moet je wel de mogelijkheid hebben om m daarvoor aan te schaffen. 40 vind ik teveel. En ik begrijp heel veel. En zeker de nostalgische waarde.30 euro veel? Dan heb je de achtergrond ervan niet begrepen
Waar2 besteld voor 39,95. 1 om te stoken en 1 om te bewaren.
Bij een freakshop boven in Friesland
Wel een spijker met 2 koppen erop.Wat een gaaf pakket, maar zit het "roestige"spijkertje nou niet op het Flashing wheel?
Echt nostalgisch dit....
Super initiatief. Alleen ben wel nieuwsgierig naar een aantal zaken. Zijn het de items zoals ze vroeger waren qua effect?
Komen de ce labels en waarschuwing op het product zelf of op de verpakking?
Volgens mij klopt het wel aardig toch? Welke delen kloppen niet volgens jou?De informatie van Heistek bevat vele onjuistheden en lijkt mogelijk gebaseerd te zijn op eigen interpretaties, fragmenten van bezoeken aan importeurs en/of speculaties van winkeliers. Het is verstandiger om te wachten tot de producten beschikbaar zijn in de winkels, in plaats van te speculeren.
En natuurlijk wel dat er tijdens de jaarwisseling honderden en honderden pakketten gestookt gaan worden!