Red Lantern Super Pakket

Daarom hink ik ook op verschillende gedachten; ik bewaar/verzamel nooit vuurwerk, ik steek het af, en dat vind ik hiervan juist weer zonde (en verwacht er op dat vlak niet bijster veel van). Kans dat ik uiteindelijk enkel hem ergens in een winkel ga bewonderen, en de herinnering van vroeger zo een kickstart voor de toekomst te geven.

Ik wacht eerst wel echt af of ie echt in deze hoedanigheid geleverd wordt. Dus niet met glossy labels oid. Dan pas zal ik de keus maken, alhoewel ik t een hele beste prijs vind voor een meterpakket.

Na het zien van de AVP video deze toch net besteld.
Als het er uit gaat zien zoals in de video dikke prima.
Vitrinekast matriaal .. en anders de fik er in

Maar de laatste bestelling van dit jaar is gedaan.

Screenshot_20240919_203232_WhatsApp.jpg

Super initiatief. Alleen ben wel nieuwsgierig naar een aantal zaken. Zijn het de items zoals ze vroeger waren qua effect?
Komen de ce labels en waarschuwing op het product zelf of op de verpakking?

Super initiatief. Alleen ben wel nieuwsgierig naar een aantal zaken. Zijn het de items zoals ze vroeger waren qua effect?
Komen de ce labels en waarschuwing op het product zelf of op de verpakking?

Er zitten een aantal producten in die vroeger mochten en nu niet meer...dus anders werken als toen.
De romeinse kaars is een fakkel bijvoorbeeld.
Het zijn dus de oude labels met producten van nu.
En of de spring joy nu doet wat deze vroeger ook deed dat zullen we met zn allen nog even moeten afwachten.

En dan is de vraag nog of iemand deze set ook echt gaat stoken en filmen.
Ik niet in ieder geval,vitrine kast vulling.

Laatst bewerkt:
De informatie van Heistek bevat vele onjuistheden en lijkt mogelijk gebaseerd te zijn op eigen interpretaties, fragmenten van bezoeken aan importeurs en/of speculaties van winkeliers. Het is verstandiger om te wachten tot de producten beschikbaar zijn in de winkels, in plaats van te speculeren.

En natuurlijk wel dat er tijdens de jaarwisseling honderden en honderden pakketten gestookt gaan worden!

De informatie van Heistek bevat vele onjuistheden en lijkt mogelijk gebaseerd te zijn op eigen interpretaties, fragmenten van bezoeken aan importeurs en/of speculaties van winkeliers. Het is verstandiger om te wachten tot de producten beschikbaar zijn in de winkels, in plaats van te speculeren.

En natuurlijk wel dat er tijdens de jaarwisseling honderden en honderden pakketten gestookt gaan worden!
Volgens mij klopt het wel aardig toch? Welke delen kloppen niet volgens jou?

Back
Bovenaan