Rebel 2.0 *NIEUW 2025*

Precies wat ik nodig heb!!! Een iets snellere opbouw en een all at once finale met veel shots! Nu de prijs nog🤣

• Like
Waarderingen: bkc
Zou toch lekker zijn als er eens een bak komt waar iedereen enthousiast over is en dat er een verrassend mooie prijs aan hangt. Niet het “ hij staat op de lijst” en na de prijs bekend making “hij gaat er meteen vanaf”. Als de prijs goed is, zullen veel freaks deze mee pakken. Hoe meer hem hebben hoe groter de kans op een goede klassering in de beste compound poll. Mits hij zo presteert. Ben benieuwd!

Zou toch lekker zijn als er eens een bak komt waar iedereen enthousiast over is en dat er een verrassend mooie prijs aan hangt. Niet het “ hij staat op de lijst” en na de prijs bekend making “hij gaat er meteen vanaf”. Als de prijs goed is, zullen veel freaks deze mee pakken. Hoe meer hem hebben hoe groter de kans op een goede klassering in de beste compound poll. Mits hij zo presteert. Ben benieuwd!
Zij ik ook al als hij echt gaat als op film en mooi prijsje is kan het zo in de prijzen vallen sws misschien als beste nieuw komer

• Like
Waarderingen: bkc
Misschien als freaksite zoals outlet of vwpd er op zet dat er mooie prijs komt te staan wachten eerste af als hello zelf adviesprijzen bekend maakt

Zeker wel dat Hello ook met leuke korting te krijgen was...zo was er bij voorbeeld een zaak waar je als openingsactie 25% korting kreeg op het hele assortiment inclusief een groot deel Hello...

Zeker wel dat Hello ook met leuke korting te krijgen was...zo was er bij voorbeeld een zaak waar je als openingsactie 25% korting kreeg op het hele assortiment inclusief een groot deel Hello...
Volgens mij was dat vathorst dacht ik met 20%

Black friday actie hoogeveen was toen 25% op alles ook alles van hello fireworks kan je toch mooi wat korting scoren

Outlet en feestje hebben ook hello korting gehad vorig jaar! Dus het kan gewoon!! Zolang we hier maar niet te hard roepen dat 119,95eu een prima prijs is😜😜.

Back
Bovenaan