Leuke box dit. En fijn dat er weer fluiters komen. Nu de prijs nog....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Freak dan 90-100....!!!!Las ergens 119,95 in de voorverkoop. Komt neer op 1,60 per schot.
Zij ik ook al als hij echt gaat als op film en mooi prijsje is kan het zo in de prijzen vallen sws misschien als beste nieuw komerZou toch lekker zijn als er eens een bak komt waar iedereen enthousiast over is en dat er een verrassend mooie prijs aan hangt. Niet het “ hij staat op de lijst” en na de prijs bekend making “hij gaat er meteen vanaf”. Als de prijs goed is, zullen veel freaks deze mee pakken. Hoe meer hem hebben hoe groter de kans op een goede klassering in de beste compound poll. Mits hij zo presteert. Ben benieuwd!
Is een nieuw product dus dan komt hij nog niet in een freakactie.Freak dan 90-100....!!!!![]()
Ja precies.. Maja ach we zullen zien!Is dat de policy van Hello? Er zijn zat nieuwe producten in de freak geweest.
Prima prijs voor dit prachtige blok!Is een nieuw product dus dan komt hij nog niet in een freakactie.
Voorverkoop prijs wordt €119,95
Dit klopt niet helemaal.. Zat nieuwe producten gezien in de freakIs een nieuw product dus dan komt hij nog niet in een freakactie.
Voorverkoop prijs wordt €119,95
Niet van HelloDit klopt niet helemaal.. Zat nieuwe producten gezien in de freak![]()
Zekers wel..Niet van Hello
Volgens mij was dat vathorst dacht ik met 20%Zeker wel dat Hello ook met leuke korting te krijgen was...zo was er bij voorbeeld een zaak waar je als openingsactie 25% korting kreeg op het hele assortiment inclusief een groot deel Hello...
Die andere winkel daar in de buurt...Volgens mij was dat vathorst dacht ik met 20%