Rambam 3.0

Heb hem dit jaar ook besteld, voor 68 euro kon ik hem niet laten liggen. Als ik de filmpjes zo bekijk wissel ik alleen cake 3 en 4 denk ik.

Vanavond tijdens een mooie actie op evo uitloop artikelen voor een scherpe prijs kunnen bemachtigen. Ben heel benieuwd hoe die presteert einde van het jaar.

Cake 4 zit die niet ergens anders in, of zou je die los kunnen krijgen?
Wat er nu dus nog te koop is aan deze boxen is dus rest voorraad?

Cake 4 zit die niet ergens anders in, of zou je die los kunnen krijgen?
Wat er nu dus nog te koop is aan deze boxen is dus rest voorraad?

Het eerste deel van je vraag kan ik niet beantwoorden, het 2e deel wel: de Rambam 3.0 is officieel uit het assortiment.

Bij Orthen gaat deze box (waarschijnlijk) verder onder de eigen special Exclusive selection nr.3. Orthen kon dit nog niet met zekerheid bevestigen. Wellicht dat deze box bij andere dealers ook te krijgen is.

Om nou helemaal naar orthen te gaan voor alleen die cake vind ik een beetje te ver.
Bijvoorbeeld die bunkerblaster van de vuurwerkbunker komt er volgens mij ook wel dicht bij in de buurt, alleen tikkeltje een verschil (Wat sneller)

Mooie beelden weer RaideR! Blij dat deze dit jaar in de collectie zit, de kleuren lijken erg helder en blijven lang branden.

Gisteren afgestoken tijdens de jaarwisseling. Ondanks het gematigde tempo vond ik het een hele mooie box met grote effecten en variatie. Hopelijk komt er een compound versie van of een gelijke bak. Het is vanwege de duur namelijk ook een leuke bak voor de normale consument.

Ik heb deze vanwege het tempo in de vooravond geschoten, maar wat een prachtbak zeg! Ontzettend heldere kleuren met een flinke spreiding door de dikke burst. Als ik hem dit jaar weer voor zo'n mooie prijs tegen kom schaf ik hem zijn twijfel weer aan. :yes:

Back
Bovenaan